J.a-kobieta J.a-kobieta
188
BLOG

Co to jest ?

J.a-kobieta J.a-kobieta Polityka Obserwuj notkę 11

Jakaś firma dostała takie pismo Ciekawe, co to oznacza i czy to jest prawdziwe pismo, czy fałszywka?

Rekwirują pojazd firmowy, a za chwile może inne dobra. Weź tu, człowieku staraj się, inwestuje, spłacaj kredyty, a przyjdzie pismo i koniec złudzeń.

image

By uwiarygodnić przekaz, ludzie mogą stosować różne metody, by spotęgować strach przed tym, co jeszcze może nas czekać.

Restrykcje, zakazy, nakazy i kary. Mimo, że pracuję w domu, to teraz czuję się dziwnie, a jak dodam fakt, że co chwilę muszę ustalać dla siebie nowe reguły, bo wprowadza się kolejne obostrzenia, to nie wiem dokąd to prowadzi. Może jest wojna? Nietypowa, dziwna, czy prawdziwa. Trudno to ogarnąć, choć ciągle wydaje mi się, że myślę racjonalnie, to już sama nie wiem w czym rzecz. Nie ma konkretów, mam wrażenie, że niewiele nam mówią, a trudno opierać się na domysłach, czy informacjach z drugiej, trzeciej ręki, których nijak nie da się zweryfikować. 

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka