J.a-kobieta J.a-kobieta
508
BLOG

Sklepy pocztowe

J.a-kobieta J.a-kobieta Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

poczta-ruchomy-obrazek-0003 


Jak tak dalej pójdzie, to poczta może pójść z torbami. Kolejny supermarket uruchamia w swoich sklepach możliwość odbioru, czy nadania paczek. Początek dała Żabka, potem Intermarche, Polomarket i pewnie za ich przykładem pójdą inni.


 Kolejna sieć otwiera się w niedzielę 


Uważam, że wszelkie zakazy, czy nakazy działają właśnie pomysłowością i wielu będzie szukać alternatywnych możliwości, by osiągnąć zamierzony skutek. Dlaczego akurat trafiło na sklepy, nie wiem.

Przecież jest wiele zawodów, gdzie praca w niedzielę jest niezbędna. Sama tak pracowałam przy obsłudze monitoringu i nie było to dla mnie uciążliwe, gdyż grafik był tak ustawiany, by każdy pracownik miał wolne w soboty i niedziele, więc to nie jest tak, że ludzie pracują na okrągło i nigdy nie mają wolnych niedziel, co było też jednym z argumentów.  

Pracowałam  tak w kilku firmach i nikt nie miał z tym problemu, a teraz okazuje się, że wydzielają nam niedziele, w kórych można wybrać się na zakupy.

Nie ma to jak gospodarka centralnie sterowana. Jak widać ma się u nas znakomicie.

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka