J.a-kobieta J.a-kobieta
476
BLOG

@Panna Wodzianna - nocny marek

J.a-kobieta J.a-kobieta Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Jak dla wielu, tak dla mnie odejście @Panny Wodzianny było szokiem. Jak to, dopiero pisała komentarze, a już zniknęła na zawsze? I to w takim wieku, gdy życie nabiera smaku. To nie jest sprawiedliwe.

Bez dwóch zdań @Panna Wodzianna była nocnym markiem, zupełnie jak ja. Pamiętam jej notki opatrzone tytułem minęła północ,.. czy słynne nominacje Wodzianna Trophy, albo potyczki z @Ephorosem. Miałam lekkie podejrzenia, że Wodzianna to może jednak mężczyzna, choć nie zajmowało mnie to aż tak bardzo.

Kiedyś pisałam w jakiejś sprawie technicznej i dostałam mejla od @Ephoros, który sugerował, że mam zdać się na komentarz Panny, który zamieściła pod moją notką. Jedno zdanie z tego mejla mnie zastanowiło - "jak napisał w komentarzu @Panna Wodzianna" itd. Gdyby to była kobieta, pewnie zdanie brzmiałoby - jak napisała,... itd. @Panna Wodzianna w wielu sprawach była szybsza niż Administracja, czego wtedy jeszcze nie wiedziałam. Panna Wodzianna miała czas dla wszystkich, odpowiadała na komentarze, odwiedzała inne blogi. Pytanie, czy ktoś miał czas dla niej? czy miała czas dla siebie? Może nie było równowagi, która potrzebna jest w życiu. Dawała więcej niż brała. Takie jest moje odczucie, choć niekoniecznie mam rację.

Pewne jest to, że tamta atmosfera, ludzie i ogólnie wszystko to już nie wróci. Tamten Salon24 miał swój styl i charakter dzięki ludziom, których z różnych względów dziś nie ma. Rozumiem, że jest postęp, że zmiany, jednak nie wszędzie i nie wszystko trzeba zmieniać. Teraz jest zbyt sztywno, tak bardziej oficjalnie i sztucznie. Niekoniecznie przyzwyczaiłam się, choć ciągle jeszcze tu jestem.

Dopiero przy takiej smutnej okazji, człowiek sili się na wspomnienia. Dobrze, że są pozytywne.

Żegnaj @Panna Wodzianna image


PS. Lubiłam też @Lemoniadowego. Ciekawe co z nim, ktoś wie?


J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości