J.a-kobieta J.a-kobieta
499
BLOG

Siatkarze wymiatają

J.a-kobieta J.a-kobieta Siatkówka Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

imageNa równi z kibicami. Co najmniej jakby grali w Polsce. Jedynie te trąbki działają mi na nerwy i pewnie Hiszpanom też. Wygraliśmy 3:0 i to cieszy. Nasza siatka nie ma równych.

Miło się ogląda reprezentację Polski. Jesteśmy w ćwierćfinale i z pewnością siatkarze mają apetyt na finał i złoto. Tego im życzę, bo zasługują. Trener też się im i nam udał. Wszystko to sprawia, że chce się oglądać.

Z drugiej strony, trzeba mieć niezłą kondycję, żeby tak grać na okrągło. Taki turniej, jak maraton, a ile radości. Kiedyś kibicowałam piłkarzom nożnym, ale dałam sobie spokój, bo marnie grają i przerzuciłam się na siatkówkę.

Ciekawe, czy sięgną po złoto?

image




J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport