marekpolandia3 marekpolandia3
193
BLOG

PAN e - grzesiek

marekpolandia3 marekpolandia3 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 
Uczył, że Pan Bóg kocha nas, – wszyscy zaś braćmi jesteśmy.
https://piesni-religijne.pl/bog-kiedys-stal-sie-jednym-z-nas/


W piosence tej zapisano tyle e - grześków zwanych egregorami, że gdyby człek chciał je tu wszystkie pokazać, spędziłby resztę swoich dni na tymże pokazywaniu. Stąd też zajmiemy się jeno jedną linijką pochodzącą z omawianego tekstu, coby e - grześki z niej przegnać w kiebienie matry.

O kim mowa w powyższym wersie? Ano o Jezusie. Kiedy i do kogo Jezus wypowiedział słowa  - Pan Bóg? Ano nigdy i do nikogo. Zatem jakiś nie wiadomo kto, wpakował w usta Jezusa e- grześka, którego Jezus nigdy nie zapodał ludowi bożemu, zwanemu owczarnią, inaczej  - zwierzęciarnią,  i nie wiadomo po co, owy nie wiadomo kto, to uczynił. Zatem trza się dowiedzieć KTO i PO CO wpakował e- grześka w usta JEZUSA;

wszyscy zaś braćmi jesteśmy


Co oznacza słowo WSZYSCY? Ano WSZYSCY, przez co słowo PAN nie istnieje. Chyba, że ktoś do własnego brata, chce gadać na PAN. Gdyby nawet chciał tak gadać,  to co zrobi jego brat? Ano pouczy nieboraka, żeby nie czynił z własnego brata  e - grześka, nazywając go PAN, albowiem wszechświat cały wie, że WSZYSCY BRAĆMI JESTEŚMY.


E- grzesiek  - PAN BÓG nas kocha, czyli POŻĄDA, zgodnie z tym co pokazały biblijne rozważania. Dziwnym by było, gdyby DARMOWEGO ROWOKOPADŁA ów  e - grzesiek PAN BÓG nie pożądał. MIŁOWAĆ  a  POŻĄDAĆ vel KOCHAĆ , to diametralnie różne rzeczywistości mocium panie e- grześku.


Jak państewko zauważyli, dokonałem rozdrobnienia imienia GREGOR , zapisując je jako grzesiek. A teraz  dokonam czynności odwrotnej, zwanej ZLEPIANIEM  FRAKTALI LITERALNYCH, dzięki  czemu otrzymam co następuje;

gerzegorz  - grzesiek - grzechu - gregor - grzech

Poznaliśmy właśnie etymologię słowa GRZECH, która jest esencją egregoryczną zapisaną temu światu przez nie wiadomo kogo, w BIBLIJNYCH przekładach, zwanych egregorycznie  -PISMEM ŚWIĘTYM.


W latach mojej młodości, biegające w pieluchach dzieciaki mówiły tak; - głupi grzesiek, głupi grzesiek;  - przez co słowo  grzesiek,  oznaczało dawno temu -  GŁUPOL. W tym miejscu, proszę WSZYSTKICH GRZEGORZY, żeby się nie obrażali, albowiem ni ja wymyśliłem powiedzenie głupi grzesiek , ni nie ja nadawałem komukolwiek imiona, zatem i nie ja uważam, że jakikolwiek GRZEGORZ jest GŁUPOLEM.  Na potwierdzenie prawidłowo  etymologicznie rozeznanego znaczenia słowa GRZECH , zaprezentowanego w notce , przytoczę teraz artystyczną twórczość jakiegoś kogoś , który ją zapisał  na łamach portalu genius.com;


image


https://genius.com/Lc-pdfr-grzesiu-debil-lyrics

Jak widzicie sami drodzy salonowicze, to co pamiętam z młodzieńczych lat, wciąż obowiązuje i ma się dobrze, póki ktoś takiego e- grześka nie wytropi.

Po co zatem  jest KOŚCIÓŁ, skoro GRZECH = GŁUPOL? Ano po to, żeby z człowieka należącego do KOŚCIOŁA uczynić  e - grześka, czyli EGREGORA, którego moce piekielne nie przemogą, zwłaszcza gdy taki  EGREGOR  dodatkowo zaopatrzy się w kilka motków darmowego moheru, coby sam se beret  na SZYDLE uczynił;

 image

Czyżby dyrektor rozgłośni nie rozumiał o czym mówi? Nie mógłby wówczas być dyrektorem rozgłośni - jak, głośno poucza LOGIKA.


Kto pamięta ile razy zapisałem w notkach, że WIARĘ winno się przekuć w WIEDZĘ, albowiem wiara to nic innego jak DEMAGOGIA? Ile razy zapisałem w notkach , że jedną z metod PROGRAMOWANIA człowieka jest przekaz DOUSZNY?; 


"I  jeszcze jedno : wiara rodzi się ze słuchania"
https://deon.pl/blogi/artykuly-blogerow/czy-kosciol-jest-potrzebny,270420


Jak widać, nie kłamałem, albowiem sam KOŚCIÓŁ potwierdza moje zapisy. Dlaczego kościół je potwierdza? Ano dlatego że ZNA zapisy BIBLIJNE nie inaczej jak  ja je poznałem , a co za tym idzie, wierny ławozasiadacz kościołem nie jest, albowiem nie zna biblijnych zapisów tak jak zna je kościół, czytaj rzymska hierarchia. Kościołem jest HIERARCHIA i NIKT WIĘCEJ.


P.S.

OLSZTYŃSKI zespół - CZERWONY TULIPAN, wydumał niezłą PIOSENKĘ, opowiadającą o zapodawanych e- grześkach;



Kim jest zatem kościelna hierarchia? Czyżby zgromadzeniem posiadającym biblijną wiedzę - EZOTERYKÓW, zamieniających MIŁOŚĆ w NIEPRAWOŚĆ?



0



Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości