Mariusz Wiącek Mariusz Wiącek
336
BLOG

O. Krzysztofowi z dedykacją.

Mariusz Wiącek Mariusz Wiącek Polityka Obserwuj notkę 0

Z dedykacją dla zakonnika. Może czasem lepiej nie mieć racji na siłę i może warto się ukorzyć, bo może Pan chce czymś ojca doświadczyć? Nie wiem. 

Gdyby komuś nie chciało sie słucahć Gintrowskiego, Łapińskiego i Kaczmarskeigo tekst w całości: 

Każdy Twój wyrok przyjmę twardy

Przed mocą Twoją się ukorzę.
Ale chroń mnie Panie od pogardy
Od nienawiści strzeż mnie Boże.

Wszak Tyś jest niezmierzone dobro
Którego nie wyrażą słowa.
Więc mnie od nienawiści obroń
I od pogardy mnie zachowaj.

Co postanowisz, niech się ziści.
Niechaj się wola Twoja stanie,
Ale zbaw mnie od nienawiści
Ocal mnie od pogardy, Panie.

N. Tenenbaum

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka