Photo by <a href="https://unsplash.com/@_250d_stories_?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Sanjai Sudheesh</a> on <a href="https://unsplash.com/photos/9bXowGilNBo?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCo
60
BLOG
Hybrydowa sprzedaż aut dominuje, ponieważ nie kończy się w internecie
BLOG
Niemal 100% zamierzających kupić używany samochód zaczyna poszukiwania od internetu. Transakcję można sfinalizować także w internecie, dominuje jednak hybrydowy model sprzedaży. Tym bardziej, że pole do negocjacji cenowych jest bardzo dogodne.
Poszukiwania coraz częściej zaczynamy od zapoznania się z opiniami użytkowników wybranych marek i modeli samochodów. To bardzo dobry sposób, aby poznać m.in. koszty eksploatacji.
Trend robienia zakupów wszystkiego poprzez internet zmienił handel samochodami używanymi, a dzięki temu możemy dowiedzieć się i sprawdzić bardzo wiele nie ruszając się z własnego domu.
Dealerzy muszą poprzez interent umożliwić klientom jak najlepsze poznanie konkretnego samochodu.
- Rynek samochodów używanych jest coraz bardziej zdominowany przez hybrydowy model sprzedaży - mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Molasy, Business Country Manager PL w AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z.o.o. – W takim modelu handlu finał transakcji ma nadal miejsce na placu u dealera, ponieważ tam klient może wykonać jazdę próbną i negocjować ostateczną cenę.
W MarketNews24 codziennie emitujemy depesze z najważniejszymi informacjami z rynku, które można obejrzeć, przeczytać i usłyszeć. Pracuje dla nas zespół doświadczonych reporterów i dziennikarzy.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Gospodarka