marlis marlis
234
BLOG

Wesołych Świąt..tylko jakich?

marlis marlis Polityka Obserwuj notkę 0

Od kilku dni narasta w mediach lawina życzeń skierowanych do odbiorców.  Najczęściej są to życzenia zdrowych i wesołych świąt.  I tu się kończą najczęściej.  Nie sposób się z ich treści dowiedzieć o jakie konkretnie Święta chodzi.  TVP w niektórych swoich spotach wspomina o magicznych świętach ?

Czy obłęd politycznej poprawności zabrnął już tak daleko,  że niektórzy redaktorzy,  wydawcy itp.  boją się już wspomnieć,  że chodzi o Święta Bożego Narodzenia ?

Mnie osobiście nie rażą wzmianki np. o żydowskim święcie Chanuka czy muzułmańskim ramadanie. Nie widziałbym, też nic zdrożnego aby przy okazji ważnych świąt żydowskich lub muzułmańskich  w TVP pojawiały się przynajmniej krótkie relacje z obchodów religijnych związanych z tymi świętami.

Nie zdziwiło by mnie i nie zszokowało gdyby przynajmniej raz w roku w TVP przedstawiciele tych religii mieli okazję złożyć życzenia, przekazać coś w rodzaju  "znaku pokoju".

Przecież polityczna poprawność nie może oznaczać  "ubierania" wszystkich w jednakowy szary mundurek.  Odbierania im tożsamości na którą składa się też wyznawana religia.

Na koniec więc już krótko i jednoznacznie. Życzę wszystkim Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

 

marlis
O mnie marlis

Zdziwiony tym światem.Zatroskany coraz bardziej o Polskę i swój los.Przerażony,że mój głos,moja osoba liczy się coraz mniej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka