martini077 martini077
324
BLOG

Nieatakowany ale za to bojowy Michał Szułdrzyński szczuje na Jarosława Kaczyńskiego

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 9
"dziennikarstwo"

Trochę z zaciekawieniem, trochę ze smutkiem obserwuję od pewnego czasu pikowanie w dół jakości tekstów Michała Szułdrzyńskiego. Dziennikarz, który jeszcze parę lat temu wydawał się rozsądnym, wyważonym komentatorem polskiej polityki, stał się agresywnym, cynicznym i perfidnym swoistym pałkarzem szczującym na Jarosława Kaczyńskiego. Kolejne teksty Szułdrzyńskiego, oskarżające Jarkacza o coraz to podlejsze czyny, są wg mnie świadectwem przykrego upadku, kogoś, kto mógł stanowić swego rodzaju rzeczywistą dziennikarską elitę. Ostatni teskt Szułdrzyńskiego opatrzony wymownym tytułem "Jarosław Kaczyński bierze Jana Pawła II na zakładnika", to wg mnie nie tylko perfidna mikstura insynuacji na temat tego co rzekomo czyni Kaczyński,  to jednak coś więcej, to gorliwe, a wręcz nadgorliwe wysługiwanie się jedynie słusznemu audytorium antyPiS-u.

Szułdrzyński z łatwością oskarża i rozlicza Kaczyńskiego, insynuuje, że JPII nie jest dla Kaczyńskiego żadnym świętym, autorytetem. Wg mnie to słowa godne Urbana, zwyczajne dno. Szkoda.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka