martini077 martini077
285
BLOG

Dzielni dziennikarze Rzepy na tropach Yeti

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 2

Przyznaję, Rzepa „podpadła” mi jeszcze za czasów Lisickiego, tym bardziej dzisiaj, nie mam się co dziwić tekstom w tej gazecie. Pewnie, da się to czasem wziąć do ręki, szczególnie Plus Minus.

Wg mnie od kilku tygodni nasiliło się zjawisko stale tam obecne, ale teraz doprawdy kłujące w oczy.

To buta i tragikomiczna pyszałkowatość.

Szczególnie chodzi mi o teksty redaktorów Szułdrzyńskiego i Stankiewicza.

Ostatnio Stankiewicz stanowczo ogłasza, że Macierewicz czmychnął ze Smoleńska, (ależ niesamowity ten Stankiewicz),  Szułdrzyński, że „Duda nie pójdzie na wojnę z PiS – bo takiego zwarcia nie wygra” (bo przecież to nie jest tak, że przyzwoity prezydent Andrzej Duda zwyczajnie nie chce wojny z przyjaciółmi i z partią, którą współtworzył…)

 Szułdrzyński i Stankiewicz to oczywiście mega eksperci, przenikliwi specjaliści od tajników duszy Jarosława Kaczyńskiego, Antoniego Macierewicza a ostatnio prezydenta Andrzeja Dudy.   Nie dość, że wszystko wiedzą, to jakie przy tym robią mądre miny- występują dość często w TV. I choć miewają przebłyski to jednak przyznajmy, gdy przyjdzie co do czego nigdy nie przegapią okazji by wbić  szpilę, zainsynuować, wtopić się w jedynie słuszne otoczenie głównego nurtu, nie zaryzykować zbyt wiele.

Wg mnie, długie, dewastujące Polskę rządy  PO i PSL  były możliwe m.in. dzięki takim specom komentującym polską politykę. To relatywnie młodzi ludzie, dlatego życzę im opamiętania.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka