martini077 martini077
322
BLOG

Niech się Pan trzyma – Drogi Panie Jarosławie

martini077 martini077 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Lubię wiersz Rymkiewicza, poeta uchwycił trafnie istotę wielu polskich sporów.  

Relacja z procesu, którą każdy mógł sobie obejrzeć, utwierdziła mnie w opiniach na temat Jarosława Kaczyńskiego i Lecha Wałęsy.

Wg mnie to ważny proces i JK dobrze zrobił, że nie zignorował kalumnii, tak jak czynił to niemal zawsze, dźwigając brzemię polityka. Przez długie lata odpuszczał oszczercom, nienawistnikom i prymitywom, teraz zareagował. Ludzie dobrej woli przyznają, że on ma zwyczajnie rację. 



martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka