matterhorn matterhorn
331
BLOG

Wieści o dr.Bodnarze dotarły już do USA

matterhorn matterhorn Społeczeństwo Obserwuj notkę 4


 Wieści o cudownym działaniu amantadyny dzięki dobrym ludziom dotarły już do Stanów Zjednoczonych.Mam nadzieją,że teraz sprawa udostępniania amantadyny chorym na Covid ruszy z kopyta  bo dzięki tym pseudoekspertom rządowym setki ludzi przeniosły się na tamten świat,a mogli jeszcze trochę pożyć.

Tu jest link do czasopisma amerykańskiego "PHARMACY TIMES"

Kto zna angielski może sobie poczytać

https://www.pharmacytimes.com/news/evaluating-amantadine-as-a-potential-treatment-for-covid-19


Ostatnio też Anglicy poinformowali,że udało im się wynaleźć lek zapobiegający zakażeniom koronaświrusem.Jest to lek w sprayu na bazie tlenku azotu i podawany jest przez nos..Badania są już zaawansowane i lek jest już na testach klinicznych.

Jak widać w Anglii można działać szybko i skutecznie a u nas trzeba zgnoić dr.Bodnara i jego amantadynę.Ten człowiek zasługuje na wielki szacunek za to co zrobił dla tysięcy wyleczonych.Premier Polski i jego pseudodoradcy powinni być natychmiast wyniesieni na Kopach nie tylko z urzędów ale i z Polski

matterhorn
O mnie matterhorn

To co zbudowałem za granicą stoi do tej pory to co w Polsce zostało zburzone przez złych ludzi .Zburzono mój zakład pracy zburzono mieszkanie a co najważniejsze zburzono moją nadzieję i wiarę na Polskę niepodległą i wolną Darmowe Aliasy, Darmowe Liczniki, Tester PageRANK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo