Jan Herman Jan Herman
114
BLOG

Żeby się głowa ze stopami…

Jan Herman Jan Herman Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Na nowy rok – przybywa dnia o barani skok. Ale to tylko u nas, bo w tej drugiej „zakrętce” globu akurat dnia ubywa. Winien jest oczywiście Kosmos, bo niby się nic nie zmieniło, ale kiedy Ziemia doleci do konkretnego punktu na swojej orbicie – to tak jakby lusterko słoneczne, pokazujące dotąd głowę – zaczęło pokazywać stopy. Reorientacja czy jakoś tak.

Kto chce mieć cały rok ciepło w głowę – musi zmieniać zakrętki co pół roku, w nasze lato chodzić z głową do góry, a w zimie się przenosić na antypody i chodzić do góry nogami, głowę trzymać tam gdzie dotąd stopy, bo lusterko, reorientacja, głowa, stopa, ciepło, zimno. Trzeźwy jestem…

Więc ja życzę wszystkim, by mieli zawsze to czego chcą. Zawsze właściwą zakrętkę. Zawsze ciepło wedle potrzeby, albo w głowę, albo w stopy, żeby tak sobie lusterko ustawili, coby grzało gdzie chcą i chłodziło tym bardziej.

Najlepsze!

Jan Herman
O mnie Jan Herman

...jaki jestem - nie powiem, ale poczytaj blog... Więcej o mnie znajdziesz w książce Wł. Pawluczuka "Judasz" (autor mnie nie zna, ale trafił w sedno). O czym jest ta książka? O zmaganiu się człowieka z własnym losem, wiecznością, z Panem Bogiem. O miłości, zdradzie, rozpaczy i ukojeniu. Saszka, prosty chłopak z białoruskiej wioski, po rewolucyjnej zawierusze, podczas której doświadczył wszystkiego, wraca w rodzinne strony i próbuje żyć tak jak inni. Ale kiedy spotyka samozwańczego proroka Ilię, staje się jego najwierniejszym uczniem i apostołem... Opowieść o ludzkich głodach - seksualnym i religijnym - o związkach erotyki i polityki, o tłumionej naszej prawdziwej naturze, o nieortodoksyjnej, gnostyckiej i prawosławnej religijności, tajemnicy i manipulacji wreszcie.................................................... UWAGA: ktokolwiek oczekuje, że będę pisał koniecznie o sprawach, które są "na tapecie" i konkurował na tym polu ze znawcami wszystkiego - ten zabłądził. Piszę bowiem dużo, ale o tym najczęściej, co pod skorupą się dzieje, a widać będzie za czas jakiś.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura