michaal01 michaal01
25
BLOG

Twój abonament, twoja telewizja

michaal01 michaal01 Polityka Obserwuj notkę 0

 

 Jak możemy zaobserwować p. Donald Tusk, nasz obecny premier chce dotrzymac choć niektórych obietnic składanych w czasie kampanii wyborczej. A wszystko po to by żyło sie lepiej- wszystkim. Likwidacja abonamentu jest według mnie dobrym rozwiązaniem. Sciągalność marna, zwłaszcza wśród młodych. Jedynie starsi przyzwyczajeni do tego haraczu płacą może regularnie. A co my mamy z tego, że zapłacimy TVP te 17 zł miesięcznie? NIC! Zero decydowania o programach, zero liczenia się z głosami widzów. Jaka to jest moja telewizja? Nie ja decyduję co w niej jest. A za nasze pieniądze serwuje się masę powtórek i nic więcej. Nie wspomnę już o rzekomej misji, której już chyba nie ma. Mnie osobiście denerwuje ciągłe podkreślane ie przez TVP programów niby-misyjnych. Tylko u nas. Ble. Abonament zamiast na kulturę idzie na "Gwiazdy tańczą na lodzie". Podoba mi sie pomysł Platformy i w pełni go popieram. I z uwagą śledzę dalsze wydarzenia. Pozdrawiam

michaal01
O mnie michaal01

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka