micho18 micho18
443
BLOG

Dlaczego nie radzę jeśc na mieście przez najbliższe dni ?

micho18 micho18 Polityka Obserwuj notkę 0

Cóż, w dniu wczorajszym byłem zmuszony odbyc długą podróż. Łącznie ponad 6 godzin busem. W pewnym momencie nadeszła nuda (bateria w laptopie się wyczerpac kiedyś musiała) a po drugie ile razy można czytac tą samą gazetę :). Wobec tego zacząłem podziwiac przyrodę przemykającą za oknem. Dopóki jechalismy między miejscowościami było znośnie. Niestety aż do rogatek miast. Automatycznie za tablicami z nazwami miast pojawiały się... te cholerne ulotki i ogłoszenia wyborcze. A na nic ? Straszą spasione gęby posłów. Spasionych za nasze pieniądze. W oczach jednak widac pazernośc. To nie wystarczylo. Oni chcą kolejne cztery lata. Siła przyciagania od strony żloba jest ogromna. Mamy więc sztuczne uśmieszki na twarzach ledwo mieszczących się w kadrach aparatów. A gdzieś tam w głębi głów kołata im się: "O tak czekamy na was frajerów. Głosujcie, wierzcie w nasze obiecanki cacanki". Patrzec się nie da. Sprawa kolejna . Te jakże elokwentne i bystr hasła. Aż niektóre musialem zapisac. Oto częśc z nich:

- Jutro bez obaw (SLD) - pewnie że bez obaw. Z takimi światłymi "ziomalami" jak Nergal lewactwo nie musi się obawiac braku tematów, pożywki i zajęc. Wobec tego - GŁOSUJCIE !

- Wprowadź nas do gry (PO) - były piłkarz kandydujący z list PEŁO na Lubelszczyźnie. No cóż, jego druzyna w polityce prezentuje poziom nie lepszy niż nasza reprezentacja na boiskach. Ale za to "pykanie w gałę" mają obcykane.

- Twój czlowiek - Twój minister (PO) - jeżeli ta Pani równie chętnie i aktywnie oszukuje pacjentów w sprawach nieraz ostatecznych co w sejmie ws. sekcji zwłok ofiar smoleńskich to najserdeczniejsze wyrazy współczucia. Strach chorowac...

- Człowiek jest najważniejszy (PSL) - taak ? A ja myslalem że władza i koryto dla nich najważniejsze. Potrafią sprzedac swoje ideały (jeśli Panowie i Panie z PSLu nie wiedzą co to znaczy odsyłam do słowników) np. w sprawach GMO.

- Lepsza polityka (PO) - w wypadku tej posłanki lepsza polityka to chyba uniemozliwienie starszym ludziom korzystania z pomocy medycznej (bo przecież oni chodzą tam dla przyjemności a w ogóle to nie warto takich "wapniaków" i "próchien" leczyc nie ? Sami zejdą...).

- Przejdź na zieloną stronę mocy (PSL) - tu nic wielkiego nie spłodzę bo ze śmiechu ciężko trafiac mi w klawisze :)

- Dziś budujemy przyszłośc dla naszych dzieci (SLD) - chciałoby się zapytac czym te biedne niewinne dzieci zawiniły, że przyszłośc budowac ma im lewactwo...

- Doświadczenie i wiarygodnośc (PiS) - cóż pierwszy raz na oczy tą kobiecinę widziałem ale zaufania nie wzbudziła.

- Będzieci ze mnie dumni (SLD) - no po prostu komedia. Jeden z najlepszych tekstów jakie widziałem. Pan poseł piekny, mądry może nie jest ale skromny.... JAK NAJBARDZIEJ.

- Wybierz rozsądek, wiedzę i doświadczenie (SLD)

- Na szczęście jest... PIATEK !! (piS) tak się właśnie nazywa jeden z kandydatów PiSu. Ręce mi opadły...

No i to na razie tyle. W każdym razie, już wiecie czemu nie radzę wrażliwym osobom jeśc do 9 października na mieście ? Co ja mówię do 9... Wiadomo, że po wyborach tym co wieszali nie będzie się spieszyło żeby zdjąc. I przez kolejne tygodnie będziemy musieli patrzec na plakaty szpecące nasze miasta i wioski. ALE ODWAGI !! WYTRZYMAJMY !!

micho18
O mnie micho18

Szczery, nie nawidzę kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka