Kod Prezesa
Kod Prezesa
po miedzy po miedzy
295
BLOG

WYBORY. Krzysztof Krawczyk odmawia J. Kaczyńskiemu? Negocjacje trwają...

po miedzy po miedzy Polityka Obserwuj notkę 3

Rzekomo Krzysztof miałby się wcielić w Jarosława jako alter ego tudzież podmiot liryczny...

???

Czyli:


Fajki ja nie palę
Wódki nie piję,
Ale z żalu, z żalu wielkiego
Ze swym kotem  żyję
Ale z żalu, z żalu wielkiego
Ze swym kotem  żyję

A wszystko ten elektorat
Gdybym ja go miał
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, dusze bym dał.
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, duszę bym dał.

Ludzie mówią głupi,
Po coś ty się pchał??
Po coś ten elektorat niewdzięczny
Mocno pokochał??
Po coś ten elektorat niewdzięczny
Mocno pokochał??

A wszystko ten elektorat
Gdybym ja go miał
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, dusze bym dał.
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, duszę bym dał.


Gdybym miał legendę
(Alem wtedy spał)
Opowiedziałbym o swej narracji
Którą wymyślam sam.
Opowiedziałbym o swej narracji
Którą wymyślam sam


A wszystko ten elektorat
Gdybym ja go miał
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, dusze bym dał.
Za te czarne, słupki poparcia
Serce, duszę bym dał.


Gdybym miał legendę
(Alem wtedy spał)
Opowiedziałbym o swej narracji
Którą wymyślam sam.
Opowiedziałbym o swej narracji
Którą wymyślam sam





po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka