Marek Migalski Marek Migalski
804
BLOG

Zrzutka europosłów PO na prawnika dla p. Strzelec

Marek Migalski Marek Migalski Polityka Obserwuj notkę 14

 

Poniżej zamieszczam pełną treść maila, który wysłałem przedwczoraj do wszystkich 25 europosłów Platformy Obywatelskiej. Jest on pokłosiem mojej twitterowej korespondencji z ministrem Radosławem Sikorskim. O efektach mojego apelu do polityków PO poinformuję Państwa w stosownym terminie.
 
"Szanowni Państwo,
w związku z wczorajszymi ustaleniami z Ministrem Spraw Zagranicznych, Radosławem Sikorskim, przesyłam do Państwa prośbę o przekazanie mi po 1000 euro na koszty procesowe Pani Teresy Strzelec. Jej sprawa jest Państwu zapewne dobrze znana, jeśli jednak jest inaczej zamieszczam link do mojego bloga na ten temat: http://migal.salon24.pl/495335,interpelacja-w-sprawie-t-strzelec-polki-zatrzymanej-na-bialorusi
 
 
Pieniądze, za które otrzymacie Państwo potwierdzenie wpłaty można przekazywać do mojego biura poselskiego w Brukseli w budynku Willi Brandt (2M111).
W załączniku przesyłam Państwu print screen mojej wczorajszej konwersacji tweeterowej z Ministrem Sikorskim.
 
Zapewniam, że cała zebrana suma zostanie przekazana na pomoc naszej rodaczce.
 
 
Z poważaniem, Marek Migalski
 
 
 
Rozmowa na TT:
 
Radosław Sikorski@sikorskiradek
@mmigalskiSzkoda, że nie chce Pan czynem wesprzeć naszej rodaczki.
 
Marek Migalski @mmigalski
@sikorskiradek alez właśnie chce! 25 europoslow daje po tysiąc euro(na przykład),a ja daje wtedy 2 tysiące. Albo poprosi Pan Romka. To jak?
 
Radosław Sikorski@sikorskiradek 
@mmigalskiRomek zrobi wedle własnego uznania a Pana trzymam za słowo. Do dzieła!
 
Marek Migalski@mmigalski
@sikorskiradek ok-to mamy deala. Pan zbiera od 25 europoslow PO jakaś kwotę (każdy te sama),a ja wpłacam jej dwukrotnosc. Pzdr i czekam.
 
Radosław Sikorski@sikorskiradek
@mmigalskiStop rejteradzie! To Pan jest w Europarlamencie. Ma Pan trochę więcej czasu niż ja. I potrzebuje udowodnić, że był Pan szczery.
 
Marek Migalski@mmigalski
@sikorskiradekok-powołując sie na nasza rozmowę,jutro napisze do 25 europoslow PO. I bede czekał na ich reakcje. Pana prosze o lobbing."
 
 
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka