Michał Jaworski Michał Jaworski
418
BLOG

Macierewicz nie stosuje ubeckich metod

Michał Jaworski Michał Jaworski Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

Macierewicz tylko nieudolnie takie metody próbuje stosować. 
Nie mam wielkiego doświadczenia ze służbami PRL, mógłbym przyznać, że Krzyż Wolności i Solidarności (którego blachy nie odebrałem a IPN nie chce mi przysłać), to raczej  dowód słuszności przysłowia, iż cnota to chroniczny brak okazji. 

Służby PRL potrafiły różnymi metodami skutecznie łamać i niszczyć ludzi. Nie mówię tu o brutalnej przemocy z czasu utrwalania władzy ale o nagonkach, o szkalowaniu ludzi. 

Niezrozumiały dla mnie splot wydarzeń sprawił, że wraz z blogerami Markiem Dąbrowskim i Kazimierzem Nowaczykiem stanowiłem "zespół amerykańskich ekspertów" Zespołu Parlamentarnego. Zaraz po tym https://twitter.com/twitter/statuses/931104490324885504 przestałem nim być. Z K.Nowaczykiem pożegnałem się notką na S24. Co się działo potem opiszę w wielkim skrócie - kilka lub kilkanaście maili abym natychmiast się wycofał, na które uprzejmie odpowiadałem tłumacząc swoje stanowisko. Równocześnie kilka tysięcy pomówień o współpracę z całym katalogiem służb polskich i rosyjskich, tyle samo wulgarnych wyzwisk, w tym jedno "Michał Cipa Jaworski", którym współpracownik Macierewicza Mariusz Molik obrzucał mnie po całym internecie. (Molika alias Nurni w internecie już nie widuję, ale nadal funkcjonuje blogerka Gini, która napisała że na pisanie o mnie ma carte blanche od Nowaczyka).

I co - tylko zarwałem sporo nocy ale funkcjonuję dalej. Siła Macierewicza opiera się na wąskiej grupie oddanych mu tchórzliwych świrów. Minister ruszający na wojnę z Rosją i Niemcami to nieudacznik, który podpatrzonymi u SB metodami nie potrafił skutecznie dokuczyć skromnemu blogerowi. Co więcej - sprowokował tego cichego i skromnego blogera do merytorycznego odstrzeliwania jednego po drugim jego smoleńskich ekspertów, bo bez przechwałek - spostrzeżenie kilka ich oszustw trzeba zapisać na moje konto.

Nie ma żadnych logicznych powodów, dla których Macierewicz w normalnej działalności ministra obrony dobierałby sobie kompetentniejszych współpracowników lub sprawniejszych intrygantów, niż czyni to w śledztwie smoleńskim. Skupiając się na talentach do intryg - one działają tylko na ludzi Macierewiczowi podobnych. To są skuteczne narzędzia walki pomiędzy piętrem Napoleonów Tworek a piętrem Napoleonów Ząbek i w takiej optyce należy "konflikt" rozpatrywać. 

Z ostatniej chwili:
W MON trwa narada czy wysadzić Pałac Kultury i Nauki czy Pałac Namiestnikowski.




Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka