MLODYY MLODYY
206
BLOG

STRAJK RODZICÓW !!!

MLODYY MLODYY Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Postulaty:

1. Rodzic średnio poświęca około 3 godzin dziennie przez 6 dni w tygodniu na odrabianie lekcji i przygotowywanie do sprawdzianów. Daje to łącznie 18 h tygodniowo, czyli PEŁEN ETAT NAUCZYCIELSKI. Nauczyciele powinni przejąć te obowiązki. Dzięki temu ich czas pracy zbliży się do etatu zwykłego śmiertelnika i tylko wtedy powinni dostać podwyżkę.

2. Rodzice powinni mieć możliwość, zwolnienia słabych nauczycieli.

3. Zwrot kosztów za „korki” od nauczycieli, którzy nie potrafią uczyć.

Wczoraj w TV nauczycielka mówiła, że w jej przypadku, gdyby weszły proponowane przez rząd podwyżki, będzie 800zł do przodu…

Gdybym był Premierem, powiedziałbym do strajkujących tak: Albo jutro wracacie do roboty, albo NIC z obiecanych już podwyżek. Gwarantuję, że jutro wszyscy byli by w robocie.

Gdyby brakowało chętnych do nauczania, płace już dawno byłyby w szkolnictwie wyższe. Póki co z jakiegoś powodu wiele osób chce zostać nauczycielem. Osobiście byłoby mi wstyd strajkować z powodu pensji, na która wcześniej się zgodziłem, podpisując umowę. Kiedy chciałem zarabiać więcej i pracodawca nie przystawał na moje warunki to zmieniłem pracę. Do czego też i zachęcam strajkujących nauczycieli.


MLODYY
O mnie MLODYY

zaniepokojony

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo