Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
201
BLOG

Wyznanie sędziego "trochę dziwne" czyli obiektywny wymiar sprawiedliwości ?

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Polityka Obserwuj notkę 5

Proces sądowy Kramek-Sakiewicz.

Obiektywny i niezależny sędzia wymierza sprawiedliwość.

"Sprawa dotyczyła satyrycznej okładki tygodnika "Gazeta Polska" o „nowej kampanii wrześniowej”, na której znalazł się m.in. Bartosz Kramek. Jeden z szefów Fundacji "Otwarty Dialog" poczuł się urażony i pozwał Tomasza Sakiewicza."

Sędzia Tomasz Jaskłowski do oskarżyciela Kramka-

 "Proszę pana, tak w ogóle trochę mi niezręcznie występować w tej sprawie, bo pan występował w mojej obronie, a teraz ja pana sądzę, no, trochę dziwne. No, ale ja to zrobię. Znaczy nie w mojej osobistej, ale, ale jakby".

Kramek - "niezależności sądownictwa ogółem"

Sędzia Tomasz Jaskłowski- "no właśnie"

Ja, skromnie  nie odnoszę się do meritum sprawy ale... tylko 

do kwestii formalnej.

Czy to nie urocze wyznanie sędziego ? 

interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka