Zibi50 Zibi50
416
BLOG

To przez nich przegrałem drugą kadencję Prezydenta

Zibi50 Zibi50 Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Wałęsa, na dziś na swoim blogu napisał tak !

 

Koniec sprawy z Wyszkowskiego i jemu podobnych.
 
Mam nadzieję że znajdzie się ktoś , kto to precyzyjniej podsumuje i wykaże zyski i straty .
 
Podrywano mi autorytet w różnym czasie ,ale zawsze na czele stali przede wszystkim tacy jak
 
 Kaczyńscy Walentynowicz Gwiazdowie Wyszkowski .
 
To przez nich przegrałem drugą kadencję Prezydenta .To przez nich zrealizowałem połowę swojego programu .
 
Więcej przeszkadzali  mi jak komuniści .
 
Byłem wstanie poprowadzić sprawy Polskie podobnie zwycięsko jak walkę z komunizmem .
 
Dramatem moim było wiele razy to ,że nie mogłem o wielu sprawach mówić a musiałem je zrobić .
 
Cieszy mnie mimo wszystko jednak choćby to , że mimo przeszkadzania  wpłynąłem w decydujący
 
sposób w doprowadzenia do zwycięstwa nad komunizmem ,poprawienia mankamentów po okrągłym stole ,
 
 wycofania wojsk sowieckich ,umorzenia połowę Polskich długów ,wytyczenia kierunku NATO i Unia Europejska .
 
To bardzo wiele , a mogło być jeszcze więcej .
 
Czy była to głupota Tych ludzi , czy zdradliwe celowe działania ?  Rozsądźcie.
 
Lech Wałęsa

 

 

Zibi50
O mnie Zibi50

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości