Zibi50 Zibi50
520
BLOG

Majaczenia Wałęsy

Zibi50 Zibi50 Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Dzis na swoim blogu Wałęsa napisał majki !

 

 

Powiedzmy wreszcie wprost , prawie wszyscy Ci , którzy tu  występują  przeciw mnie , kierują się przede wszystkim zazdrością ,zawiścią i nie chcą uwierzyć ,
że to ja pokierowałem do zwycięstwa .
 
 Uważają że ktoś musiał mi pomagać,  a wręcz że za mną stała SB i komuniści 
 i to że ja byłem prowadzonyprzez te siły . 
 
Właściwie uznają wielkość moich działań i zwycięstw  ,ale nie mogą pogodzić sięz tym że to ja osobiście i dopisują
mi wspomagających .
 
 Nie mieści im się w głowie , ani taka inteligentna walka ,
 
ani taka brawurowa inteligentna odwaga
 
,Oni tego nie mieli i nie mają .
 
Popaprańcy zapamiętajcie , nic z tych rzeczy , rozegrałem główne sprawy
 
,,Sam’’ ,
 
Dowodem  jest choćby to , że między innymi strąciłem gen. Jaruzelskiego  z Prezydentury zajmując jego miejsce  i nie dopuściłem do premierowania gen . Kiszczaka.
 
 Czy tak może zrobić agent . 
 
Czas wreszcie uwierzyć , że mi się z pomocą Boską to udało , i że to ja przy zrozumieniu i bezwzględnym  poparciu milionów do tego poprowadziłem . 
 
Mogłem osiągnąć jeszcze więcej ,ale w tym mi przeszkodzono .
 
 Polska by wyglądał inaczej , znacznie lepiej , bo wiedziałem jak to zrobić  i
 
 miałem do tego niepodważalne argumenty .
 
Lech Wałęsa


http://www.mojageneracja.pl/1980/0/0

 

Zibi50
O mnie Zibi50

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości