Zibi50 Zibi50
372
BLOG

To Wy popaprańcy

Zibi50 Zibi50 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Najnowszy wpis na blogu MG  mudrego Bolesława.

 

 

0
Plus

Fakty

13 minut temu

To Wy popaprańcy chcecie wmówić Waszą wersję historii .
 
Nie mieści się Wam w głowie że mogłem tego wybitnego sterowania walką do zwycięstwa dokonać właściwie sam ,
Przy różnym  wsparciu i poparciu w końcówce nawet poparciu miljonów . 
 
Uważacie że musiał mi ktoś pomagać .
 
Najbardziej Wam pasuje wspomaganie ,współpraca z SB ,albo inny spisek czy układ .
 
Uwierzcie wreszcie że od 1970 r. walkę z komunizmem prowadziłem  w różnych konfiguracjach , ale zawsze na
czele , ze swoim scenariuszem .
 
Nie zabiegałem o uznanie , bo nawet to mogło by  być niebezpieczne , tylko tyle ile było mi potrzebne do
wykonania tego scenariusza .
 
,, Pokonać komunizm bezdyskusyjnie i zwycięstwo oddać demokracji [ Narodowi] i to udało mi się , chyba też
bezdyskusyjne .
 
Czy to był dobry scenariusz ? czy należało dłużej przytrzymać układ monopolu zwycięskiego ?. Też czasami
zastanawiam się ,
 
.Ja w to wierzyłem i tak szczęśliwie wykonałem .Lech Wałęsa
 

Polsza

  •  
  •  
0
Plus

Re: WŁOSKA TELEWIZJA

12 minut temu

Ci Cenckiewicze są gorsi od komuchów

 


http://www.mojageneracja.pl/1980/blog/9937137274d99a1306418c/0

Zibi50
O mnie Zibi50

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości