Mr Gumby Mr Gumby
211
BLOG

„Zabiją mnie… Zabiją…” czyli z życia programistów

Mr Gumby Mr Gumby Polityka Obserwuj notkę 5

„Ta funkcja musi być skończona do piątku, bo nas kierownictwo zamorduje.”

 

„Usuń te byki z komunikatu, bo klient nas zabije śmiechem.”

 

„Testerzy się skarżą, że poprawka nie działa. Napisz to porządnie, bo nam zrobią z d… obłok Magellana.”

 

„Miesiąc temu chcieli tak, teraz na odwrót. A ty człowieku, choć w łeb sobie strzel!”

 

 

To garść przykładowych kwestii z mojej czarnej skrzynki kierownika zespołu. Ciągle tylko presja przełożonych. I groźby karalne.

 

Mam prośbę: gdybym długo nie pisał, nie komentował - zawiadomcie Gazetę, TVN i Palikota. Niech wszyscy wiedzą, kto ma moją krew na rękach.

Mr Gumby
O mnie Mr Gumby

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka