Święty Graal, prelekcja
Święty Graal, prelekcja
Drachenstein Drachenstein
102
BLOG

O Świętym Graalu w Nowym Targu

Drachenstein Drachenstein Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dnia 3 marca 2020 roku, tj. we wtorek, przeprowadziłem prelekcję w  Miejskiej Bibliotece Publicznej w Nowym Targu. Opowiadałem o związkach między   kultem św. Wawrzyńca a Świętym Graalem i o pewnym sekrecie Escorialu oraz o słynnym kielichu z Walencji. 

Strona autora: http://mareksikorskiksiazki.blogspot.com/

.

image

.

.

image


Zobacz galerię zdjęć:

Marek Sikorski, Święty Graal, prelekcja w MBP w Nowym Targu
Marek Sikorski, Święty Graal, prelekcja w MBP w Nowym Targu

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura