Marek Sikorski, "Zgubny urok"
Marek Sikorski, "Zgubny urok"
Drachenstein Drachenstein
216
BLOG

W Bystrzycy Kłodzkiej spalono na stosie uczonego

Drachenstein Drachenstein Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Wydawnictwo Sativa Studio wydało moją książkę pt. "Zgubny urok. Opowieści osobliwe".

Jest zbiór opowiadań z gatunku grozy i sensacji. Jedno z nich oparte jest na motywach procesu inkwizycji.
Opowiada historię spalenia na stosie w Bystrzycy Kłodzkiej , "in obscurum locum", pewnego uczonego, a rajcy miejscy cieszyli się z tego i mówili, że już nikt im nie powie, że są głupcami.


Wszelkie skojarzenia treści mojej książki z osobami rzeczywistymi są bezpodstawne i błędne.


Również kojarzenie  z jakąkolwiek realnością czasową i historyczną jest błędne i świadczyć może tylko o fanatyzmie czytającego, jeśli on próbuje utożsamiać to z jakimiś faktami.


Ten tekst to fikcja pseudoliteracka. Fantazja, fikcja i wyobraźnia to element świadomości wolnego człowieka, a przy tym jest to fundament sztuki.
Ten tekst to fikcja i jakoś mało kto potrafi odróżnić fikcję od prawdy - to niebezpieczny stan umysłu.

Link strony autora: 

http://mareksikorskiksiazki.blogspot.com/

.

.



 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura