Prelekcja w GBP w Otyniu
Prelekcja w GBP w Otyniu
Drachenstein Drachenstein
123
BLOG

Smokobójstwo w Otyniu

Drachenstein Drachenstein Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Smokobójstwo to wielki mit kulturowy. O tym opowiadałem w Gminnej Bibliotece Publicznej w Otyniu. Dnia 20 września 2016 roku miałem tam prelekcję dla młodzieży. Przy okazji zaprezentowałem moje książki o smokach: „Smoki i smokobójstwo” oraz „Na tropach smoka wawelskiego”.

 

Pozdrawiam!
Marek Sikorski

 

zob. moją stronę:

http://www.marek-sikorski-autor.blog.pl

 

Marek Sikorski

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości