Prelekcja o kamieniu smoczym, MBP w Nisku
Prelekcja o kamieniu smoczym, MBP w Nisku
Drachenstein Drachenstein
118
BLOG

O smoku wawelskim, smokobójstwie i kamieniu smoczym w Nisku

Drachenstein Drachenstein Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Dnia  1 i 2 grudnia 2016 roku przeprowadziłem w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Nisku (woj. podkarpackie) trzy prelekcje na temat o smoków.  

We czwartek miałem  prelekcję dla dorosłych o kamieniu smoczym a w piątek dla dzieci o smoku wawelskim i następnie o smokach, rycerzach i smokobójstwie dla gimnazjalistów i licealistów ze szkół w Nisku.

Biblioteka zorganizowała wystawę na temat  smokobójstwa, a jej autorką jest Katarzyna Malkusz, wydawczyni moich książek o smokach.

W czasie spotkań zaprezentowałem moje książki: Na tropach smoka wawelskiego oraz Smoki i smokobójstwo.

Serdecznie dziękuję Pani Dyrektor Iwonie Nemeczek oraz Wszystkim Pracownikom Biblioteki za życzliwość!

Pozdrawiam!
Marek Sikorski

...

Relacja ze spotkań, informacja na stronie MBP w Nisku:

http://www.mbp.nisko.pl/spotkania/smoki-w-nizanskiej-bibliotece/#more-1183

...

Informacja o prelekcjach w MBP w Nisku:

http://nizanskie.info/wydarzenia/pokaz/157,trzy-spotknia-z-dr-markiem-sikorskim

Na temat moich książek:

http://www.marek-sikorski-autor.blog.pl

 

image

Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja o smoku wawelskim, MBP w Nisku
Prelekcja o smoku wawelskim, MBP w Nisku Uczestnicy prelekcji o smokobójstwie, MBP w Nisku Wystawa o smokach i smokobójstwie, MBP w Nisku

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości