Marek Sikorski, "Silesiana 2017", Wrocław
Marek Sikorski, "Silesiana 2017", Wrocław
Drachenstein Drachenstein
66
BLOG

"Sen dziwny i straszny" na Targach Książki „Silesiana” we Wrocławiu

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

image

Marek Sikorski, „Sen dziwny i straszny”,
Wydawnictwo Satiwa Studio 2017 r.

Projekt książki i skład Katarzyna Malkusz.


Moje opowiadania „Sen dziwny i straszny” przedstawiłem na Targach Książki „Silesiana 2017”, które odbyły się w dniach od 20 do 22 kwietnia 2017 roku w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.
Oprócz tej pozycji, która ma w tym roku swoje drugie wydanie, zaprezentowałem też inne moje publikacje, w tym książki „Na tropach smoka wawelskiego” oraz „Smoki i smokobójstwo”.

...

image...

Zob.: www.marek-sikorski-autor.blog.pl

...

image



 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura