Prelekcja o smoku wawelskim, Wądroże Wielkie, dnia 28.04.2017 r.
Prelekcja o smoku wawelskim, Wądroże Wielkie, dnia 28.04.2017 r.
Drachenstein Drachenstein
60
BLOG

Znowu o smoku wawelskim. Tym razem w Wądrożu Wielkim

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
                                                                                                                  image
...
Popularyzowanie historii kultury narodowej jest ostatnio moim ulubionym zajęciem. Tak się złożyło, że odwiedziłem wiele bibliotek i przeprowadziłem prelekcje na temat jednego z największych mitów narodów, czyli historii o pokonaniu smoka wawelskiego.
O smoku wawelskim powiedziano i napisano wiele, a ja też się trochę do tego dołożyłem, bo na temat smoków napisałem trzy książki: Smok wawelski w kręgu mitu i historii, Smoki i smokobójstwo oraz Na tropach smoka wawelskiego. Rozwiązanie historycznej zagadki. Uważam, że rozwiązałem zagadkę smoka wawelskiego.

O tym opowiadałem w Szkole Podstawowej w Wądrożu Wielki dnia 28 kwietnia 2017 roku. Przeprowadziłem tam prelekcję na zaproszenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Wądrożu Wielkim.
Spotkałem się z miłym przyjęcie ze strony słuchaczy, bo Pani Dyrektor Biblioteki Joanna Brożyna sprawiła, że spotkanie przebiegło w sympatycznej atmosferze.

Na temat moich książek zob.: www.marek-sikorski-autor.blog.pl

                                                                  image


                                                             ...


                                                                                                           

               

Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja o smoku wawelskim, Wądroże Wielkie, dnia 28.04.2017 r.
Prelekcja o smoku wawelskim, Wądroże Wielkie, dnia 28.04.2017 r.

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura