Miałem wspaniałą i skuteczną pomoc w prezentacji mojej książki pt. "Upiór w lustrze"
Miałem wspaniałą i skuteczną pomoc w prezentacji mojej książki pt. "Upiór w lustrze"
Drachenstein Drachenstein
78
BLOG

"Upiór w lustrze" na Stalowowolskich Spotkaniach z Fantastyką

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

   Dnia 24 czerwca 2017 roku wziąłem udział w IV Stalowowolskich Spotkania  z Fantastyką w Stalowej Woli. Zostałem  zaproszony przez organizatora tej imprezy – Stowarzyszenie Stal Fiction.

Przeprowadziłem tam prelekcję z ilustracjami pt. Kamień smoczy. Historia pewnej mistyfikacji medycznej (link: https://www.facebook.com/search/str/stal+fiction+marek+sikorski+kamie%C5%84+smoczy/keywords_search)

Udział w tej imprezie był też okazją do zaprezentowania mojego najnowszego zbioru opowiadań pt. Upiór w lustrze (książkę wydało Wydawnictwo Sativa Studio, a projekt graficzny wykonała Katarzyna Malkusz - właścicielka wydawnictwa)

Pozdrawiam!

Marek Sikorski

.

Na mój temat zob.: www.marek-sikorski-autor.blog.pl

*

image


image

Zobacz galerię zdjęć:

Jak widać pomagali mi rycerze i nawet księżniczka!
Jak widać pomagali mi rycerze i nawet księżniczka! Plakat reklamujący książkę "Upiór w lustrze" Plakat informacyjny , IV Stalowowolskie Spotkania z Fantastyką

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura