Zgubny urok. Opowiadania osobliwe. Marek Sikorski
Zgubny urok. Opowiadania osobliwe. Marek Sikorski
Drachenstein Drachenstein
126
BLOG

ZGUBNY UROK. Moja najnowsza książka

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

.

Zgubny urok

Opowiadania osobliwe

Marek Sikorski

.

image.

To moja najnowsza książka!

Kilkadziesiąt opowiadań z gatunku grozy i fantasy dla tych,

którzy lubią się bać i śmiać!

więcej na temat książki zob. link:  https://swiat-grozy.blogspot.com/

.

Wydawcą jest Wydawnictwo Sativa Studio.

Projekt okładki i książki oraz skład

wykonała Katarzyna Malkusz Sativa Studio.




 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura