neosofista neosofista
260
BLOG

Marek Jakubiak do Konfederatów o klęsce Polski po wyborze RT na Prezydenta RP

neosofista neosofista Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Nie chciało mi się tworzyć notki i argumentować - wydaje mi się to rzucanie grochem o ścianę. Na szczęście ktoś inny - ktoś na kogo nb. w I turze głosowałem, wyartykułował to w miarę dokładnie. Niewiele mógłbym dodać (choć mógłbym). Dlatego chyba ograniczę się tylko do wklejenia tej wypowiedzi Pana Marka Jakubiaka n/t nadchodzących wyborów. Ci, co chcą oddać głos weń na RT, zwłaszcza wyborcy Konfederacji (nb. na Bosaka też głosowałem - ale w ostatnich wyborach do Sejmu), powinni obejrzeć od 14 min. ten film. Polecam!

RH 

neosofista
O mnie neosofista

Homo homini lupus est

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka