Neo. Neo.
2078
BLOG

Podświadomość cz.2 Sekret

Neo. Neo. Kultura Obserwuj notkę 47


Prawo przyciągania: "To o czym przeważnie myślimy przyciągamy do swojego życia"
Zasady:
1. Jesteś swoimi myślami i wszystko co się dzieje w Twoim życiu jest efektem Twoich myśli. Twoje myśli PRZYCIĄGAJĄ wszystkie zdarzenia jakie Cię spotykają.
2. Podobne przyciąga podobne– jeżeli myślisz o pozytywnych rzeczach to „PRZYCIĄGASZ” do siebie pozytywne wydarzenia, sytuacje i ludzi, natomiast jeżeli myślisz negatywnie to przyciągasz negatywne wydarzenia, sytuacje i ludzi.
Prawo Przyciągania uczy korzystania z potencjału energetycznego podświadomości i kreacyjnej mocy myśli.
Myśli są wysyłane, a potem następuje ich manifestacja w świecie fizycznym. Koncentrując się na czymś wywołujemy lub wzmacniamy działanie tego w naszym życiu.
Jeśli osoba ciągle myśli o tym jak beznadziejna jest jej egzystencja. Jak sądzisz, jak będzie wyglądać jej życie?
Skupiając się na szczęściu, obfitości, dobrobycie, miłości sukcesie przywołujemy te wszystkie dobre rzeczy do naszego życia.Warto więc pielęgnować w sobie dobre emocje, które rozjaśnią nasz świat.
"Jak to osiągnąć?”
Stosując afirmacje pozytywnych doświadczeń:
Cieszę się:
   -że żyję i dostaję każdy dzień po to, aby być szczęśliwym
   -że rzeczywistość jest o wiele piękniejsza niż moje wyobrażenie o niej
   -że mogę się rozwijać i poznawać nowe rzeczy i ludzi
   -że mam wspaniałą mamę/ tatę/ brata/ siostrę/ kota/ psa itp.
Za co jest się wdzięczny:
Dziękuję za wspaniały dom
Dziękuję za ukochaną rodzinę
Dziękuję za ludzi, których spotkałam w moim życiu
Dziękuję za talenty
Dziękuję za sukcesy, które odniosłam
A nawet afirmacje rozwojowe idące dalej niż to co obserwujemy aktualnie:
      W dzień i w nocy wszystko mi sprzyja.
      Z każdym dniem czuję się lepiej
      Wszyscy ludzie są mi przyjazni.
Przyciągamy to na czym skupia się nasza świadomość. Decydowanie o tym na czym skupiać uwagę jest podstawową funkcją świadomości wpływającą na podświadomość. Resztę załatwia podświadomość być może przy współpracy z nadświadomością.
Zainteresowanych odsyłam do książki i filmu "The Secret"  http://www.thesecret.tv

A gdzie tu fizyka kwantowa?
Są dwa filmy, które za pomocą fizyki kwantowej próbują paranaukowo i dość powierzchownie (może to dopasowanie do przeciętnego odbiorcy) wyjaśnić dlaczego to prawo działa.
"What The Bleep Do We Know"
"What the Bleep!?: Down the Rabbit Hole (2006)"
 

Wybrane fragmenty z filmu:


Materia nie jest tym, za co ją od dawna uważaliśmy.
Dla naukowców, materia była zawsze uważana za coś ostatecznego...
za coś trwałego i przewidywalnego.
Wewnątrz wszystkich atomów i cząsteczek, całej przestrzeni wewnątrz nich...
same cząstki zajmują znikomą ilość
objętości atomu lub  podstawowych cząsteczek.
Reszta jest próżnią.
Cząsteczki zdają się pojawiać i znikać przez cały czas.
Gdzie więc są, kiedy ich tu nie ma?

Cząsteczka, którą uważamy za ciało stałe
w rzeczywistości istnieje jako tzw.'superpozycja'
rozciągnięta fala możliwych położeń...
I znajduje się w nich wszystkich jednocześnie.
W momencie kiedy sprawdzasz gdzie jest
wskakuje w jedną z tych możliwych pozycji.
Kwantowa superpozycja  sugeruje więc
że cząstka może być w dwóch miejscach  lub stanach jednocześnie
Ta przedziwna koncepcja jest  podstawową cechą świata kwantowego.

Jak może system lub przedmiot  być jednocześnie w dwóch stanach?
To bardzo łatwe - zamiast  myślenia o rzeczach jako przedmiotach..
Wszyscy mamy zwyczaj myślenia że  wszystko naokoło istnieje już jako rzecz.
istnieje bez mojego wpływu, bez mojego wyboru.
Trzeba pozbyć się tego  sposobu myślenia.
Zamiast tego,  musisz rzeczywiście rozpoznawać...
że nawet materialny świat dookoła nas
krzesła, stoły, pokoje, dywan także kamera
nie są niczym innym jak możliwymi zmianami świadomości.
To ja wybieram w każdej chwili spośród tych zmian
aby sprawić że samo doświadczenie się urzeczywistni.
To jedyna radykalna zmiana  w myśleniu jakiej potrzebujesz.
Ale jest tak istotna, jest tak trudna
ponieważ mamy tendencje do myślenia, że świat już tu jest
niezależny od  tego co doświadczamy.
Tak nie jest. Fizyka kwantowa  jest tego pewna.
Sam Heisenberg, współodkrywca fizyki kwantowej...
mówił że atomy nie są przedmiotami, lecz tylko tendencjami.
Tak więc, zamiast  myśleć o rzeczach...
musisz myśleć  o możliwościach.
To wszystko są możliwości naszej świadomości.

 

Neo.
O mnie Neo.

Nazwałem się "Neo" - "New" - "Nowy" bo niedawno zupełnie się zmieniłem. Pewny jestem tylko jednego, że jestem. Ale wiem również, że ja i każdy z Was możemy osiągnąć wszystko o czym marzymy. Uważajmy więc na nasze myśli-przekonania bo one niezależnie od tego jakie są zawsze się spełniają. Interesuję się fizyką kwantową, psychologią, duchowością, muzyką fortepianową ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura