16 obserwujących
557 notek
514k odsłon
242 odsłony

Wtręty rosyjskiego Ministerstwa Obrony w polskim raporcie -"katastrofa" Tu-154. 1.2

Wykop Skomentuj4

 To nie  tylko jest skandaliczne  i niedopuszczalne;

to przekroczenie granic:   akt poddaństwa  i  służalczości wobec  wrogiego Polsce  państwa; w sprawie  w której tamto państwo może  być stroną... sprawczą.

- jak można  w polskim  raporcie  -  jako jego integralną  część -zamieszczać obszerne materiały sygnowane  przez rosyjskie Ministerstwo Obrony -  i jeszcze bez komentarza !!! wręcz sugerowane  jest, że to są  materiały własne !!  przyjęte  przez  Komisję Laska!!!

image

imagehttp://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/raport/zal/Zalacznik_nr_4.9.3-Sprawozdanie_z_badania_stanu_technicznego_samolotu.pdf

-

Jest to manipulacyjna wrzutka rosyjskich służb  , która  służy dwóm podstawowym  celom:

1. Sugerowaniu , że raport obejmował  badania techniczne istotne dla ustalenia  przyczyn katastrofy; nawet dodano słowo

NAUKOWO- techniczne - dla dodania powagi  dla tego badziewia.

2. Umieszczenia  w polskich raporcie  wrzutek sugerujących przebieg katastrofy  wg narracji  rosyjskiej ; poniżej  wstępniak z tego  materiału , który  opisuje  przebieg  zdarzenia  wg  narracji  rosyjskiej.

image


Cóż jest w tym  rosyjskim materiale; czego dotyczy ?

- W zasadzie - dla polskiego  odbiorcy - nie wiadomo..

..

gdyż komisja Laska skopiowała te dokumenty w języku  rosyjskim
( tylko nieliczni  mogą  się zapoznać z ich treścią; ja akurat  posługuję się  dość sprawnie tym językiem  i tylko dlatego  mogę  wiedzieć  co on zawiera )



Otóż  badano poddano jakieś nic nie znaczące  w tej sprawie drobne przyrządy , nawet ..śrubki !!!


image

To jest przekładnia  wysokościomierza.

a to uszkodzone  koło zębate:

image

..rosyjscy  Badacze  zajęli  się  tą mini przekładnią  tak dogłębnie , że uszkodzenia zębów tego koła  podzielili  na

a)  pierwotne  b) wtórne !!!

i jeszcze  bezczelnie  łączą stwierdzone  uszkodzenia  zębatek  przekładni  ze zderzeniem samolotu  z drzewem i  jego  przewrotką na plecy !!:

image

i dalej:

 wnioski  ,

że  z analizy uszkodzen kółeczek  zebatych  wynika,  że  powstału  one  wskutek- zderzenia - najprawdopodobniej  z drzewem

To są szczyty  manipulacji  Uczonych Radzieckich

image

Jest to parodia badan "katastrofy"lotniczej i bezczelność;

gdy pomija się  badanie zasadniczych  elementów samolotu  a zajmuje się duperelami.


Jak Panu nie wstyd panie  Lasek ?


- A może  uzasadnieniem było to ,że Komisja  Laska miała płacone   od strony ? ( ten materiał liczy 101  stron)

i zamieścili by  cokolwiek ?


Uzupełnienie:

http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf

Ustalenia podkomisji technicznej (Laska)


e) zapoznała się  z  wynikami  ekspertyz  technicznych  przyrządów  samolotu,  które  zostały przeprowadzone w „13 GNII Ministerstwa Obrony Rosji z udziałem polskich ekspertów.

Do badań wytypowano (kto ???)

następujące przyrządy: •z zestawu ARK-15M:-odbiornik, nr E 9905,-odbiornik, nr I 349;-panel sterowania, nr E9905;-wskaźnik radiomagnetyczny RMI-2B, nr 480638;-wskaźnik  radiomagnetyczny  RMI-2B  (znaleziono  tylko  element  wskazujący  bez numeru..

)modernizacje oraz doposażenie (w tym biuletyny techniczne): •modernizacja wnętrza samolotu do wersji „biznes”; •modernizacja systemu   TCAS-II (Traffic   Alert   and   Collision   Avoidance   System)  do  wersji  Change  7,0  (ACAS-II –  Airborne  Collision  Avoidance  System); •biuletyny    zgodnie  z  wykazem  zawartym  w  „ФормулярсамолетаТУ-154МNo 837. Часть 1. Планер и входящие в него системы” z 2002 r., w rozdziale „12.  Выполнение  работ  по  бюллетеням  и  указаниям”,  w  podrozdziale „12.1. Выполнение  работ  по  бюллетеням”,  na  str.  529–544    o    nr:  154-2805ДК-О,  154-2834ДК-Н,  154-2992ДК-Н, 154-1815ДК-Н IIр  П  „В”, 154-3769БД-А,   154-3905БД-АБ,   154-4087БД-АБ,   154-4093БУ-АБ, 154-4567БУ-АБ,   154-4600БУ-АБ,   154-4589БУ-АБ, 154-4604БУ-АБ, 154-4605БД-АБ,   154-4608БУ-АБ,   154-4617БУ-АБ,   154-4619БУ-АБ, 154-4625БУ-АБ,   154-4626БУ-АБ,   154-4623БУ-АБ,   154-4624БУ-АБ, 154-4632БУ-АБ,   154-4633БУ-АБ,   154-4659БУ-АБ,   154-4663БД-АБ, 154-4666БУ-АБ,   154-4668БУ-АБ,   154-4671БУ-АБ,   154-4672БД-АБ, 154-4673БУ-АБ,   154-4683БУ-АБ,   154-4685БУ-АБ,   154-4687БД-АБ, 154-4692БУ-АБ,   154-4693БУ-АБ,   154-4694БУ-АБ,   154-4697БУ-АБ, 154-4699БУ-АБ,   154-4701БУ-АБ,   154-4702БУ-АБ,   154-4703БУ-АБ, 154-4704БУ-АБ,   154-4708БД-АБ,   154-4709БУ-АБ,   154-4717БД-АБ,154-4722БД-АБ,    154-4729БУ-АБ,    154-4730БУ-АБ,    154-3070БР, 154-3073БР-Г,  154-3078БР,  154-3085БР-Г,  154-3081БР,  154-3576БУ-БЭ, 154-5010БР-Г,    154-5036БР-Г,    154-5045БР-Г, 154-5049БР-МБ,
29/53 154-5050БР-Г,    154-5051БР-Г,    154-5210БУ-БЭ,    154-5614БР-АБ, 154-4092БУ-АБ, 154-4681БУ-АБ, 154-4623БУ-АБ, 154-4548БУ-А;

Wykop Skomentuj4
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka