quwerty quwerty
266
BLOG

Wtręty rosyjskiego Ministerstwa Obrony w polskim raporcie -"katastrofa" Tu-154. 1.2

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

 To nie  tylko jest skandaliczne  i niedopuszczalne;

to przekroczenie granic:   akt poddaństwa  i  służalczości wobec  wrogiego Polsce  państwa; w sprawie  w której tamto państwo może  być stroną... sprawczą.

- jak można  w polskim  raporcie  -  jako jego integralną  część -zamieszczać obszerne materiały sygnowane  przez rosyjskie Ministerstwo Obrony -  i jeszcze bez komentarza !!! wręcz sugerowane  jest, że to są  materiały własne !!  przyjęte  przez  Komisję Laska!!!

image

imagehttp://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/raport/zal/Zalacznik_nr_4.9.3-Sprawozdanie_z_badania_stanu_technicznego_samolotu.pdf

-

Jest to manipulacyjna wrzutka rosyjskich służb  , która  służy dwóm podstawowym  celom:

1. Sugerowaniu , że raport obejmował  badania techniczne istotne dla ustalenia  przyczyn katastrofy; nawet dodano słowo

NAUKOWO- techniczne - dla dodania powagi  dla tego badziewia.

2. Umieszczenia  w polskich raporcie  wrzutek sugerujących przebieg katastrofy  wg narracji  rosyjskiej ; poniżej  wstępniak z tego  materiału , który  opisuje  przebieg  zdarzenia  wg  narracji  rosyjskiej.

image


Cóż jest w tym  rosyjskim materiale; czego dotyczy ?

- W zasadzie - dla polskiego  odbiorcy - nie wiadomo..

..

gdyż komisja Laska skopiowała te dokumenty w języku  rosyjskim
( tylko nieliczni  mogą  się zapoznać z ich treścią; ja akurat  posługuję się  dość sprawnie tym językiem  i tylko dlatego  mogę  wiedzieć  co on zawiera )



Otóż  badano poddano jakieś nic nie znaczące  w tej sprawie drobne przyrządy , nawet ..śrubki !!!


image

To jest przekładnia  wysokościomierza.

a to uszkodzone  koło zębate:

image

..rosyjscy  Badacze  zajęli  się  tą mini przekładnią  tak dogłębnie , że uszkodzenia zębów tego koła  podzielili  na

a)  pierwotne  b) wtórne !!!

i jeszcze  bezczelnie  łączą stwierdzone  uszkodzenia  zębatek  przekładni  ze zderzeniem samolotu  z drzewem i  jego  przewrotką na plecy !!:

image

i dalej:

 wnioski  ,

że  z analizy uszkodzen kółeczek  zebatych  wynika,  że  powstału  one  wskutek- zderzenia - najprawdopodobniej  z drzewem

To są szczyty  manipulacji  Uczonych Radzieckich

image

Jest to parodia badan "katastrofy"lotniczej i bezczelność;

gdy pomija się  badanie zasadniczych  elementów samolotu  a zajmuje się duperelami.


Jak Panu nie wstyd panie  Lasek ?


- A może  uzasadnieniem było to ,że Komisja  Laska miała płacone   od strony ? ( ten materiał liczy 101  stron)

i zamieścili by  cokolwiek ?


Uzupełnienie:

http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf

Ustalenia podkomisji technicznej (Laska)


e) zapoznała się  z  wynikami  ekspertyz  technicznych  przyrządów  samolotu,  które  zostały przeprowadzone w „13 GNII Ministerstwa Obrony Rosji z udziałem polskich ekspertów.

Do badań wytypowano (kto ???)

następujące przyrządy: •z zestawu ARK-15M:-odbiornik, nr E 9905,-odbiornik, nr I 349;-panel sterowania, nr E9905;-wskaźnik radiomagnetyczny RMI-2B, nr 480638;-wskaźnik  radiomagnetyczny  RMI-2B  (znaleziono  tylko  element  wskazujący  bez numeru..

)modernizacje oraz doposażenie (w tym biuletyny techniczne): •modernizacja wnętrza samolotu do wersji „biznes”; •modernizacja systemu   TCAS-II (Traffic   Alert   and   Collision   Avoidance   System)  do  wersji  Change  7,0  (ACAS-II –  Airborne  Collision  Avoidance  System); •biuletyny    zgodnie  z  wykazem  zawartym  w  „ФормулярсамолетаТУ-154МNo 837. Часть 1. Планер и входящие в него системы” z 2002 r., w rozdziale „12.  Выполнение  работ  по  бюллетеням  и  указаниям”,  w  podrozdziale „12.1. Выполнение  работ  по  бюллетеням”,  na  str.  529–544    o    nr:  154-2805ДК-О,  154-2834ДК-Н,  154-2992ДК-Н, 154-1815ДК-Н IIр  П  „В”, 154-3769БД-А,   154-3905БД-АБ,   154-4087БД-АБ,   154-4093БУ-АБ, 154-4567БУ-АБ,   154-4600БУ-АБ,   154-4589БУ-АБ, 154-4604БУ-АБ, 154-4605БД-АБ,   154-4608БУ-АБ,   154-4617БУ-АБ,   154-4619БУ-АБ, 154-4625БУ-АБ,   154-4626БУ-АБ,   154-4623БУ-АБ,   154-4624БУ-АБ, 154-4632БУ-АБ,   154-4633БУ-АБ,   154-4659БУ-АБ,   154-4663БД-АБ, 154-4666БУ-АБ,   154-4668БУ-АБ,   154-4671БУ-АБ,   154-4672БД-АБ, 154-4673БУ-АБ,   154-4683БУ-АБ,   154-4685БУ-АБ,   154-4687БД-АБ, 154-4692БУ-АБ,   154-4693БУ-АБ,   154-4694БУ-АБ,   154-4697БУ-АБ, 154-4699БУ-АБ,   154-4701БУ-АБ,   154-4702БУ-АБ,   154-4703БУ-АБ, 154-4704БУ-АБ,   154-4708БД-АБ,   154-4709БУ-АБ,   154-4717БД-АБ,154-4722БД-АБ,    154-4729БУ-АБ,    154-4730БУ-АБ,    154-3070БР, 154-3073БР-Г,  154-3078БР,  154-3085БР-Г,  154-3081БР,  154-3576БУ-БЭ, 154-5010БР-Г,    154-5036БР-Г,    154-5045БР-Г, 154-5049БР-МБ,
29/53 154-5050БР-Г,    154-5051БР-Г,    154-5210БУ-БЭ,    154-5614БР-АБ, 154-4092БУ-АБ, 154-4681БУ-АБ, 154-4623БУ-АБ, 154-4548БУ-А;

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka