quwerty quwerty
204
BLOG

Myth Buster- manipulant nudny "stary i śmierdzący" - o propagandzistach MAK.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

 Jak by nie  było;

 kwestię  usuwania  obraźliwych  wpisów, notek - w celach  wychowawczych - zgłaszałem prowadzącym  ten "Salon"

- otrzymałem  poradę , aby   samemu  sobie dawać  z tym radę, "polemizowac"


Ale jak tu  polemizować  gdy  manipulant Myth Buster wyskakuje z czyms tak obelżywym , niesmacznym:

Kotlet quwerty stary i śmierdzący


inny  manipulant  nudna teoria  w sposób  podobnie  obelżywy zarzuca mi:

..podłość..

Inny manipulant - profesor  z Kanady

przekręca  mój nich na "qurweta"  i zaśmiewa  się z tej  prymitywnej zagrywki.


Tu nie ma  miejsca  na polemikę.

to ataki  w stylu  bolszewickim.


Myth  Buster  zastosował  też "atak " Hitlerem"

 wycelowany  we wszystkich  tych, którzy śmią  krytykować  narrację MAK

notka ( nie podaję  linku  by  bezpośrednio  tych  podłych  tekstów   nie propagować

""10 lat od katastrofy Cz.3 Zamach"

Wbrew obiegowej opinii politycy nie przekonują elektoratu do swoich racji tylko konsolidują wyborców powtarzając ich myśli. Biografowie Hitlera są zgodni co do genezy antysemityzmu, Adolf nie był wychowany na antysemitę. Podchwycił wątek bo dobrze rezonował wśród bywalców hal piwnych Bawarii, gdzie Hitler zaczynał polityczna karierę.

***


Z reguły  nie reaguję  na wylewane  na mnie  pomyje;

wole się od tych  salonowców trzymać  z daleka.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka