Przy tych parametrach zderzenia rejestrator K3-63 przetrwał by tylko z niewielkimi uszkodzeniami; szczególnie przy upadku w pozycji odwrotnej , gdyż zamontowany jest w komorze w podłodze samolotu a taka komora stanowi coś w rodzaju dodatkowej klatki bezpieczeństwa.
Podałem już kilka przykładów katastrof , o znacznie ostrzejszych parametrach zderzenia, które rejestrator K3-63 przetrwał
( Jeżeli parametry zderzenia były by takie jak wg narracji MAK to znaczy że Rosjanie ukryli , zniszczyli rejestrator K3-63;
jeżeli K3-63 rzeczywiście " zniknął"- rozpadł sie na drobne kawałeczki to znaczy , że stało się tak wskutek wybuchu.
**
Kolejny przykład :
samolot Ił-18 spada w sposób nie kontrolowany, ostatni zapis prędkości na wysokości 3600m nad ziemia to 670km/h; wskutek przeciążęń odpadły skrzydła; w wyniku zderzenia z ziemią kadłub uległ całkowitemu zniszczeniu w krater ( bruzda) w ziemi miał głębokość 3m i długość 33,8 m
длиной 33,8 м и глубиной 3 мhttp://mskavia.ru/il-18b-azerbajdzhanskogo-uga/
rejestrator K3-63 przetrwał i odczytano dane,
**
"katastrofa" czyli zamach - pozostaje tylko ustalenie jak dokładnie się to stało.
Komentarze