quwerty quwerty
86
BLOG

8.04.10 -Tu-154 lądowanie Warszawa - normalne parametry; w Smoleńsku już nie...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

image



tu umieli pilotować Tu-154, 

manewr zniżania  jest wykonywany zgodnie ze sztuką 

a  parametry przy wysunięciu  klap  na  36 stopni  są  typowe:

- wysunięcie  klap skutkuje stosownym zmniejszeniem prędkości-

do prędkości  wymaganej dla zniżania  na ścieżce

....


  a w Smoleńsku 2 dni później ?

image


po wysunięciu  klap prędkość już nie spada


***


  Pozycja klap na 36 i 45 stopni ma tylko jedno zastosowanie przy podejściu do lotniska:

- rozpoczęcie zniżania

- bywa że klapy na 36 i 45 wysuwane są z opóźnieniem na ścieżce zniżania

- nigdy nie wysuwa się ich dla lotu poziomego.


- Jedyny znany przypadek  to na wydruku  parametrów ze Smoleńska.

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka