
tu umieli pilotować Tu-154,
manewr zniżania jest wykonywany zgodnie ze sztuką
a parametry przy wysunięciu klap na 36 stopni są typowe:
- wysunięcie klap skutkuje stosownym zmniejszeniem prędkości-
do prędkości wymaganej dla zniżania na ścieżce
....
a w Smoleńsku 2 dni później ?

po wysunięciu klap prędkość już nie spada
***
Pozycja klap na 36 i 45 stopni ma tylko jedno zastosowanie przy podejściu do lotniska:
- rozpoczęcie zniżania
- bywa że klapy na 36 i 45 wysuwane są z opóźnieniem na ścieżce zniżania
- nigdy nie wysuwa się ich dla lotu poziomego.
- Jedyny znany przypadek to na wydruku parametrów ze Smoleńska.

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka