Jak lądował Tu-154 w Smoleńsku 7.04.2010 roku ?
- Czy na ścieżce schodzenia piloci używali pokrętła SPUSK-PADJOM czyli ZNIŻANIE-WZNOSZENIE,
którego użycie w tym celu jest zabronione przy podejściach nieprecyzyjnych ?
- Czy Komisja Laska nad tym się zastanawiała ?
- Jakie obserwacje i wnioski w tej sprawie ma Podkomisja Macierewicza ?
- Co sądzą o tym liczni blogerzy zajmujący się tematyką tragedii smoleńskiej od 2010 roku ????
***
Nic albo prawie nic.
Nie zauważono tego,
nie zauważono jak to jest ważne..
.. wreszcie- nie zauważono dowodu sfałszowania parametrów Tu-154 na ścieżce
zaprezentowanego w raporcie MAK.
***
A rzecz jest prosta
- oto Uwaga z raportu MAK
Czyli :
7.04.2010 lądowali zupełnie inaczej niż rzekomo lądowali 10.04.2010 roku
..
pisałem o tym rzekomym podejściu do lądowania w notce:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1190093,tu-154-w-smolensku-nie-ladowal-to-bylo-podejscie-probne-narracja-mak-do-kosza
- Gdyby 10.04.2010 samolot Tu-154 podchodził do lądowania załoga przeszła by na sterowanie ręczne już na początku zniżania.
A teraz dowód sfałszowania parametrów na ścieżce ;
znajduje się na rys.47, gdzie zestawiono parametry zniżania 7.04.2010 i niby parametry zniżania 10.0402010 roku.
- co się rzuca w oczy ?
...marna jakość, nawet obraz jest przekrzywiony
tak jakby chciano zasugerować: nie patrzcie na to .. to mało ważne...
a to jakość tego samego rysunku w wersji angielskojęzycznej ..
https://mak-iac.org/upload/iblock/f2a/finalreport_eng.pdf
i tak mało kto w Polsce będzie ją czytał i oglądał...
analizował i ..się czepiał....
Może komuś uda się zauważyć - -
gdzie tu jest ten dowód sfałszowania parametrów.
( są też dalsze dowody na Figure 46)...
- jeśli nie ...
to
- rozwiązanie zagadki podam - po świętach.