quwerty quwerty
395
BLOG

Panie Lasek - Najwyższa pora wycofać swój podpis pod kłamliwym raportem.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

   Lasek niegdyś powiedział , że gdy zajdą  nowe  okoliczności, ujawnione zostaną  nowe fakty,  to wtedy  będzie  podstawa  do zrewidowania  Raportu.


   Pracował  Pan na sfałszowanych   czy błędnych - które sformułowanie jest dla Pana   wygodniejsze to go Pan użyj -  danych.

Świadomie, czy nieświadomie  -  fakt jest faktem.


Pokażę to   Panu   i prof. Artymowiczowi-  który  wspierał wraz z Panem   kłamliwą   narrację  MAK -

za pomocą  anglojęzycznej wersji  raportu MAK  i zamieszczonych tam parametrów ze ścieżki zniżania  samolotu Tu-154:

( dlatego anglojęzycznej , gdyż  zamieszczone w nim wykresy  są najlepszej  jakości  i dokładności):

https://mak-iac.org/upload/iblock/f2a/finalreport_eng.pdf

skorzystam z danych  z  Rysunku nr 46:


  I. Niemożliwe fizycznie parametry  przejścia na wznoszenie.


image


   Spece  MAK  zamieścili wykres wg którego samolot Tu-154M rzekomo utracił  tylko  ok. 15 m od punktu w którym  zniżał się z prędkością  6 m/s.

- Jak mówią podręczniki  dla tych parametrów głębokość  zniżania  jest rzędu 30 m.

- Ograniczeń  wynikających z  Fizyki z zasady bezwładności  Isaaca Newtona- nawet  spece  MAK, nawet  Lasek , nawet profesor astrofizyki  nie przeskoczą.

image


II. Sfałszowanie  trajektorii tak by wlatywali w  jar.


image


  Samolot  zniżał  się po trajektorii  , która  celowała  w miejsce  tuż  przed pasem .



III. Wirtualne  zwiększenie prędkości zniżania.


     Gdy zmieniono wirtualnie trajektorię  , zmianie musiało  ulec szereg parametrów; nie wszystko udało się   zgrać;

 np. widać wyraźne rozejście się  prędkości  zniżania wg niby  parametrów  i wg  TAWS:


image



IV. Widać  próbę  ukrycia tych ingerencji:


- po pierwsze w dwóch miejscach,  gdy  jest zgodność miedzy  TAWS  a "zapisami"  podano te wartości, np. -7,3 i  7,0

a tam gdzie  jest rażąca niezgodność - przemilczano


- po drugie na osi pionowej na skali wartości  zniżania ograniczono  ją  do -6 m/s  - gdy faktyczna , największą  wartość na wykresie

wynosi 9,2 m/s


- po trzecie  - nie  podano liczbowo  tych  największych  wartości zniżania,    tylko te  zaczynające się od  7.


 ***

V. Tak zmodyfikowano prędkość  zniżania:



image


- to absurd

samolot mija wysokość 200 m nad ziemią - zbliża  się do 100 m ..we mgle..

- co niby robi załoga ?

miała  prędkość zniżania 5,2 m/sek - bezpieczną 

i nagle...

  zaczyna  bezmyślnie kręcić  pokrętłem  SPUSK-PADJOM ( ZNIŻANIE - WZNOSZENIE)

( nie patrzy na zegary  pokazujące  prędkość zniżania  i tendencję  zmian)

 akurat w kierunku zniżania  ...

i zaczyna pikować  9 m na sekundę !!


NONSENS

to

KŁAMSTWO i FAŁSZERSTWO MAK


**

gdyby przypadkiem kręcili  pokrętłem w drugą stronę,  to w tym samym czasie  prędkość  zniżania

spadła  by do ok 1 m/s i bez trudu  odeszli by na drugi krąg

image

tak więc użycie pokrętła SPUSK-PADJOM - jak wg  narracji MAK  mieli  sterować  lotem po ścieżce piloci  Tu-154 -

 nie było żadną  przeszkodą w realizacji  odejścia na drugi krąg




- Tam  stało się coś zupełnie  innego niż wg  narracji MAK/Laska.





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka