19 obserwujących
870 notek
641k odsłon
  383   2

Panie Lasek - Najwyższa pora wycofać swój podpis pod kłamliwym raportem.

   Lasek niegdyś powiedział , że gdy zajdą  nowe  okoliczności, ujawnione zostaną  nowe fakty,  to wtedy  będzie  podstawa  do zrewidowania  Raportu.


   Pracował  Pan na sfałszowanych   czy błędnych - które sformułowanie jest dla Pana   wygodniejsze to go Pan użyj -  danych.

Świadomie, czy nieświadomie  -  fakt jest faktem.


Pokażę to   Panu   i prof. Artymowiczowi-  który  wspierał wraz z Panem   kłamliwą   narrację  MAK -

za pomocą  anglojęzycznej wersji  raportu MAK  i zamieszczonych tam parametrów ze ścieżki zniżania  samolotu Tu-154:

( dlatego anglojęzycznej , gdyż  zamieszczone w nim wykresy  są najlepszej  jakości  i dokładności):

https://mak-iac.org/upload/iblock/f2a/finalreport_eng.pdf

skorzystam z danych  z  Rysunku nr 46:


  I. Niemożliwe fizycznie parametry  przejścia na wznoszenie.


image


   Spece  MAK  zamieścili wykres wg którego samolot Tu-154M rzekomo utracił  tylko  ok. 15 m od punktu w którym  zniżał się z prędkością  6 m/s.

- Jak mówią podręczniki  dla tych parametrów głębokość  zniżania  jest rzędu 30 m.

- Ograniczeń  wynikających z  Fizyki z zasady bezwładności  Isaaca Newtona- nawet  spece  MAK, nawet  Lasek , nawet profesor astrofizyki  nie przeskoczą.

image


II. Sfałszowanie  trajektorii tak by wlatywali w  jar.


image


  Samolot  zniżał  się po trajektorii  , która  celowała  w miejsce  tuż  przed pasem .



III. Wirtualne  zwiększenie prędkości zniżania.


     Gdy zmieniono wirtualnie trajektorię  , zmianie musiało  ulec szereg parametrów; nie wszystko udało się   zgrać;

 np. widać wyraźne rozejście się  prędkości  zniżania wg niby  parametrów  i wg  TAWS:


image



IV. Widać  próbę  ukrycia tych ingerencji:


- po pierwsze w dwóch miejscach,  gdy  jest zgodność miedzy  TAWS  a "zapisami"  podano te wartości, np. -7,3 i  7,0

a tam gdzie  jest rażąca niezgodność - przemilczano


- po drugie na osi pionowej na skali wartości  zniżania ograniczono  ją  do -6 m/s  - gdy faktyczna , największą  wartość na wykresie

wynosi 9,2 m/s


- po trzecie  - nie  podano liczbowo  tych  największych  wartości zniżania,    tylko te  zaczynające się od  7.


 ***

V. Tak zmodyfikowano prędkość  zniżania:



image


- to absurd

samolot mija wysokość 200 m nad ziemią - zbliża  się do 100 m ..we mgle..

- co niby robi załoga ?

miała  prędkość zniżania 5,2 m/sek - bezpieczną 

i nagle...

  zaczyna  bezmyślnie kręcić  pokrętłem  SPUSK-PADJOM ( ZNIŻANIE - WZNOSZENIE)

( nie patrzy na zegary  pokazujące  prędkość zniżania  i tendencję  zmian)

 akurat w kierunku zniżania  ...

i zaczyna pikować  9 m na sekundę !!


NONSENS

to

KŁAMSTWO i FAŁSZERSTWO MAK


**

gdyby przypadkiem kręcili  pokrętłem w drugą stronę,  to w tym samym czasie  prędkość  zniżania

spadła  by do ok 1 m/s i bez trudu  odeszli by na drugi krąg

image

tak więc użycie pokrętła SPUSK-PADJOM - jak wg  narracji MAK  mieli  sterować  lotem po ścieżce piloci  Tu-154 -

 nie było żadną  przeszkodą w realizacji  odejścia na drugi krąg




- Tam  stało się coś zupełnie  innego niż wg  narracji MAK/Laska.





Lubię to! Skomentuj3 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka