quwerty quwerty
84
BLOG

Manewr go-around w Smolensku- kłamstwa MAK i kłamstwa hejterów smoleńskich.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

       Sprawa jest oczywista:

"eksperci"  MAK od fałszerstw  sfałszowali parametry lotu w ostatnich sekundach , aby wmawiać winę pilotów,

i ukryć rzeczywisty przebieg zdarzenia czyli ZAMACH

 ale sprawca zawsze zostawia ślad:

 w tym przypadku przesadzili z trajektorią  lotu , którą  wyrysowali tak, aby Tu-154  wleciał w jar  a potem zderzył się z brzozą;

 tylko .. że w swej nadgorliwości i bezczelności  nie zauważyli , że mocno przesadzili-  parametry  przejścia na wznoszenie są niefizyczne- niezgodne z fizyką Newtona.

Wykazałem to jednoznacznie.


-Od razu  pojawił się na Salonie głupkowaty  hejt w tej konkretnej kwestii w wykonaniu blogera Jaworskiego i innych na blogu nudnej-teorii.  Chodzi im o to by oczernić, wyzwać, zdezorientować, siać  wątpliwości -  przy tym naciągają fizykę, kłamią etc.

***


 Hejter i kłamca  Michał Jaworski próbuje manipulować   podpierając się  autorytetem prof. Kowaleczko-

- tylko że sam w sposób ewidentny w tym wpisie podaje, że prof. Kowaleczko w ogóle nie zajmował się  analizą trajektorii Tu-154  przy  przejściu na wnoszenie !!!Tylko ją odwzorował pomocniczo  wg danych ( sfałszowanych przez MAK) !

 w pracy zajmował się dwoma zagadnieniami:

- półbeczką  ( czyli odcinkiem po urwaniu końcówki skrzydła)

- oraz  samym zderzeniem  skrzydła z brzozą

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/REKONSTRUKCJA%20OSTATNIEJ%20FAZY%20LOTU%20SAMOLOTU%20TU-154M_31.12.2013.pdf


PODSUMOWANIE

Celem niniejszego opracowania było określenie, na drodze symulacji numerycznych,

zachowania się samolotu Tu-154M po urwaniu się końcowej części lewego skrzydła.


urwanie  skrzydła nastąpiło przecież po  przejściu na wznoszenie; kilka sekund później !

image

Oczywiście nikt z TWA hejterów( Topwarzystwo  Wzajemnej Adoracji a raczej Towarzystwo Wspólnego  Hejtowania TWH) uwagi mu nie zwróci; nie wolno im tego robić !)

**

 Ignorant  z fizyki GWANT twierdzi na podstawie  własnych domorosłych obliczeń, że  Tu-154 bez trudu przejdzie na wznoszenie przy parametrach pocz. o których mowa i zapasie wysokości 12 m -  i to  przy przeciążeniach max. rzędu 1,1 g

image

( to po co MAK zastosował 1,8g !!???)  a i tak głębokość  przepadania nie była 12 m tylko 20..23 m ???? )



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka