
Znalazłem zapis zniżania samolotu Tu-154 - glissada czyli ścieżka zniżania - początek ścieżki
prędkość pionowa zniżania 7 m/s - tak jak w Smoleńsku 10.04.2010 roku..
.. znane są obroty silników N1( turbina niskiego ciśnienia)..
z tego - znana jest siła ciągu..
.. znane są zmiany prędkości.
-Mamy wszystko co potrzebne
wystarczy porównać..

..wychodzi z tego, że MAK sfałszował parametry na ścieżce zniżania; zrobił to w perfidny , wyrafinowany sposób..
tak aby próbować wmówić kłamliwa narrację o błędzie pilotów..
.. ale logiki i fizyki się nie oszuka.
Jakim cudem w Smoleńsku przy znacznie mniejszym ciągu silników a tej samej prędkości zniżania samolot nie traci prędkości postępowej ?
- za pomocą sfałszowania trajektorii i parametrów
- trajektorię zmieniono tak , aby samolot zniżał się w wąwóz;
skompilowano zapisy rozmów, zagłuszając zbędne dla fałszerzy frazy
- absurdalne 80,70,60,50,40,30,20 m wymawiane w tempie karabinu maszynowego w realu nie miało miejsca
Zniżanie w Krasnojarsku
https://www.youtube.com/watch?v=FryFGgJ-xVU
( przetłumaczone) komendy załogi:
5:07 prędkość 390 klapy idą
5:41 utrzymuj 7 m ( prędkość pionowa zniżania)
5:09 przełożenie pozycji stabilizatora
5:12 sloty idą
5:30 pionowa prędkość 7 m/s
5:32 wypuszczaj podwozie
5:37 prędkość 310

5:46 prędkość 300
5:49 doganiamy glissadę ( ścieżkę zniżania)
5:57 prędkość 290 (cel 280 ?)
5:59 początek wzrostu obrotów silnika
( dla utrzymania prędkości( koniec hamowania)

6:06 ustawione obroty dla zniżania po ścieżce: ok 74%

Już wcześniej napisałem notkę, w której wskazywałem , że występuje podejrzana nierównowaga sił na ścieżce:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/935336,zanik-praw-fizyki-newtona-na-sciezce-albo-sfalszowane-zapisy-czarnej-skrzynki
Odezwał się w tej kwestii domorosły ekspert Artymowicz, który przedstawił wyliczenia że wszytko się jak najbardziej zgadza...
ale na koniec dnia okazuje się , że to ja mam rację.
Dziękuje za uwagę.
***
- Czas poświęcony na przygotowanie notki, ok 90 minut.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka