quwerty quwerty
229
BLOG

Sfałszowanie parametrów ostatnich sekund lotu Tu-154 przez MAK ; c.d.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

image

..niby wszystko gra i buczy..

 ładne wykresy

wygladają mądrze i uczenie

..

..dla laika..

wystarczy być dociekliwym...


    Wykresy dotyczą ostatniego odcinka lotu- rozpoczęcia manewru go-around.

Wg narracji MAK załoga rozpoczyna aktywne działania dla przejścia na wznoszenie na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia...

wzrost obrotów silnika  rozpoczyna się o  10:40:56,3


Zwrócimy tu uwagę na spadek prędkości: o 10 km/h w ciągu 2,5  sekund

- czy jest w tym coś dziwnego, nienormalnego ????


bardzo były fizyk - asystent propagandowy prof. Artymowicza-  Michał Jaworski twierdzi , że nie ..

image

aby  samolot  zmniejszył prędkość o 10 km/h w ciągu  2,5 sekund musi zadziałać średnia siła  ok. 8,8 Ton a ponieważ rośnie od zera - to najwyższa siła hamująca na tym odcinku to sporo powyżej 10 Ton!!!

(dla porównania silniki na początku tego odcinka maja ciąg łączny   ok. 3,5 Ton !!)


- Co by się stało gdyby rzeczywiście tak ogromna siła hamująca  zadziałała ?


- tu też udający  fizyka propagandzista ma gotową  odpowiedź:

image

tak prostacko, głupkowato dowcipkuje


- A jak wygląda sprawa od strony  fizyki,  aerodynamiki samolotu Tu-154 ?


1. Nigdy przy rozpoczynaniu manewru go around poniżej 100m nad ziemią around nie dopuszcza się do spadku prędkości !! i to jeszcze takiego !!

wiedzą o tym nawet niektórzy  fałszerze z MAK

i w zmanipulowanych eksperymentach  odejścia na drugi krąg - Moskwa - lipiec 2010

 w żadnej próbie na symulatorze nie ma spadku prędkości przy rozpoczynaniu  manewru go-around

 

 przykład:

image

a dlaczego nie wolno dopuścić do spadku prędkości- do zadziałania przeciążenia poziomego skierowanego do tyłu ? (hamowanie)

- Dlatego:

image

wskutek hamowania- powstaje moment obrotowy pochylający  samolot  nosem w dół !!

przez to zwiększa się głębokość przepadania


-Dlatego - gdyby - parametry podane przez MAK w raporcie były prawdziwe to samolot Tu-154 wrąbał by w ziemię jeszcze przy zniżaniu!!


Dlaczego więc sfałszowano prędkość na wykresach , wydrukach ze zdarzenia w  Smoleńsku ?


ponieważ samolot nie podchodził do lądowania  tylko wykonywał podejście próbne - leciał za szybko- miał za dużą prędkość zniżania - piloci zapewne mieli przejść w lot poziomy lub na lekkie wznoszenie na bezpiecznej wysokości; tak aby sprawdzić warunki, widoczność w rejonie pasa.

tylko że samolot został obezwładniony

a fałszerze z MAK musieli sporządzić  sfałszowane  parametry, aby zwalić wine na pilotów

Przy 290 km/h przy tej masie  się nie ląduje


dlatego fałszerze z MAK papierowo zredukowali prędkość ( w 2 ratach) do 270 km/h!


ale przesadzili

 gdyż  jak wykazałem

takie przyhamowanie skutkowałoby rozbiciem samolotu jeszcze w  fazie zniżania.


- Ruscy fałszerze pojechali po bandzie i poszli na skróty:

- pominęli oczywisty fakt, że gdy silniki są w reżimie mały gaz  to samo rozkręcenie  silników  do minimum wartości potrzebnej do  łagodnego choć przejścia na wznoszenie trwa 3 sekundy !!! gdyż opór czołowy rośnie szybciej niż przyrasta ciąg silników !!

nie dość,  że to pominęli to jeszcze

papierowo  zmniejszyli  prędkość  samolotu,

aby pasowało to do wersji o winie pilotów...

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka