21 obserwujących
1091 notek
725k odsłon
  199   0

Sfałszowanie parametrów ostatnich sekund lotu Tu-154 przez MAK ; c.d.

image

..niby wszystko gra i buczy..

 ładne wykresy

wygladają mądrze i uczenie

..

..dla laika..

wystarczy być dociekliwym...


    Wykresy dotyczą ostatniego odcinka lotu- rozpoczęcia manewru go-around.

Wg narracji MAK załoga rozpoczyna aktywne działania dla przejścia na wznoszenie na wysokości rzeczywistej 20 m nad ziemia...

wzrost obrotów silnika  rozpoczyna się o  10:40:56,3


Zwrócimy tu uwagę na spadek prędkości: o 10 km/h w ciągu 2,5  sekund

- czy jest w tym coś dziwnego, nienormalnego ????


bardzo były fizyk - asystent propagandowy prof. Artymowicza-  Michał Jaworski twierdzi , że nie ..

image

aby  samolot  zmniejszył prędkość o 10 km/h w ciągu  2,5 sekund musi zadziałać średnia siła  ok. 8,8 Ton a ponieważ rośnie od zera - to najwyższa siła hamująca na tym odcinku to sporo powyżej 10 Ton!!!

(dla porównania silniki na początku tego odcinka maja ciąg łączny   ok. 3,5 Ton !!)


- Co by się stało gdyby rzeczywiście tak ogromna siła hamująca  zadziałała ?


- tu też udający  fizyka propagandzista ma gotową  odpowiedź:

image

tak prostacko, głupkowato dowcipkuje


- A jak wygląda sprawa od strony  fizyki,  aerodynamiki samolotu Tu-154 ?


1. Nigdy przy rozpoczynaniu manewru go around poniżej 100m nad ziemią around nie dopuszcza się do spadku prędkości !! i to jeszcze takiego !!

wiedzą o tym nawet niektórzy  fałszerze z MAK

i w zmanipulowanych eksperymentach  odejścia na drugi krąg - Moskwa - lipiec 2010

 w żadnej próbie na symulatorze nie ma spadku prędkości przy rozpoczynaniu  manewru go-around

 

 przykład:

image

a dlaczego nie wolno dopuścić do spadku prędkości- do zadziałania przeciążenia poziomego skierowanego do tyłu ? (hamowanie)

- Dlatego:

image

wskutek hamowania- powstaje moment obrotowy pochylający  samolot  nosem w dół !!

przez to zwiększa się głębokość przepadania


-Dlatego - gdyby - parametry podane przez MAK w raporcie były prawdziwe to samolot Tu-154 wrąbał by w ziemię jeszcze przy zniżaniu!!


Dlaczego więc sfałszowano prędkość na wykresach , wydrukach ze zdarzenia w  Smoleńsku ?


ponieważ samolot nie podchodził do lądowania  tylko wykonywał podejście próbne - leciał za szybko- miał za dużą prędkość zniżania - piloci zapewne mieli przejść w lot poziomy lub na lekkie wznoszenie na bezpiecznej wysokości; tak aby sprawdzić warunki, widoczność w rejonie pasa.

tylko że samolot został obezwładniony

a fałszerze z MAK musieli sporządzić  sfałszowane  parametry, aby zwalić wine na pilotów

Przy 290 km/h przy tej masie  się nie ląduje


dlatego fałszerze z MAK papierowo zredukowali prędkość ( w 2 ratach) do 270 km/h!


ale przesadzili

 gdyż  jak wykazałem

takie przyhamowanie skutkowałoby rozbiciem samolotu jeszcze w  fazie zniżania.


- Ruscy fałszerze pojechali po bandzie i poszli na skróty:

- pominęli oczywisty fakt, że gdy silniki są w reżimie mały gaz  to samo rozkręcenie  silników  do minimum wartości potrzebnej do  łagodnego choć przejścia na wznoszenie trwa 3 sekundy !!! gdyż opór czołowy rośnie szybciej niż przyrasta ciąg silników !!

nie dość,  że to pominęli to jeszcze

papierowo  zmniejszyli  prędkość  samolotu,

aby pasowało to do wersji o winie pilotów...

Lubię to! Skomentuj1 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale