quwerty quwerty
670
BLOG

Dowód z raportu MAK , że sfałszowano parametry ostatniego odcinka lotu.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

 Na pierwszy rzut oka jest  to niezauważalne:


image

oryginał  rys.46  w

http://n-22-7.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content/m/p1/f/A/N/ANGIELSKIfinalreport_eng.pdf

w dobrej rozdzielczości.


ale  dopiero pewne złożenie  wybranych fragmentów  z wykresu  unaocznia o co tu chodzi:


image

no ii trzeba trochę siedzieć w temacie, w tych zagadnieniach,  by to dostrzec:


Otóż

- dowodem na sfałszowanie, na  wyprodukowanie takiego wykresu, który odpowiadał by  narracji MAK

o rzekomym CFIT

o tym jak do niewyszkoleni  piloci wlatują do jaru

a następnie podrywając samolot uderzają ww brzozę


- jest to, że  od momentu  rozpoczęcia  faktycznych  działań załogi dla odejścia na drugi krąg

- a  tym momentem jest zwiększenia  przeciążenia  powyżej 1g

samolot opada  tylko ok 20 metrów !

choć na odcinku  do wyrównania lotu działały wg tego wykresu średnie

przeciażenia ok. 1,11- 1,12g

to o wiele  za  mało !


przy pocz. predkości zniżania ok  7 m/s przy tych przeciążeniach \

głębokość przepadania byłaby  40-50m!!


- Wystarczy porównać z parametrami  manewru go-around z eksperymentu na symulatorze w  Moskwie


image

Przeciążenie max. w momencie bliskim wyrównaniu lotu jest tu ok1,6g


czyli średnie  przeciążenie  1,3g 

prawie 3 razy większe

a głębokość przepadania

oceniona przez  ekspertów z MAK ?

-ok 19-23m

- Gdyby na symulatorze w Moskwie  zastosowano średnie  przeciążenie  ok.1,11-1,12g

to uzyskano by znacznie większe głębokości przepadania.


Ten eksperyment  miał także za zadanie ukryć  fałszerstwo MAK


***

Podczas zniżania i podejścia  do lądowania nie zaleca się zwiększania prędkości pionowej bardziej niż
7 m/s. W przypadku naruszenia tego zalecenia należy pamiętać,że
przy pełnym odchyleniu wychylenia steru wysokości i  centrowaniu samolotu Tu-154M 18% uzyskiwane  przeciążenie  jest niewielkie !!!!, rzędu 1,2 -  1,3g.


W związku z  tym
aby wygasić prędkość pionową 7 m/s,

konieczne jest posiadanie zapasu wysokości40...50 m


tak uważają  specjaliści od  aerodynamiki samolotu Tu-154M , na czele z Bechtirem


***

Pierwszym , który zauważył niezgodność  narracji MAK z parametrami

manewru go-around był bloger Kaczazupa.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka