quwerty quwerty
142
BLOG

Udający pracownika naukowego Jaworski drugi raz nastapił na grabie; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1333536,jak-mgr-jaworski-broniac-klamstw-mak-laska-wyrznal-lbem-w-zbocze-jaru


Najpierw  wyrżnął łbem w zbocze jaru co pokazałem łopatologicznie rysunkowo:

oczywiście owe 5,2 m/s  jest zmyslone przez Krętacza Jaworskiego
 tonący brzytwy sie chwyta !

on tu bardziej zakłamuje  niż eksperci od kłamania z MAK !!

 nawet oni nie wpadli na to by naciągać  predkość zniżania w punkcie ok. 20 m RW  do  5,2 m/s !!

- w lipcu 2010 roku!!  najlepsi eksperci MAK
eksperci  rosyjscy podają V pion. w punkcie 20 m RW jako 7-8 m/s !!!

 No dobrze;

 przyjmijmy  do rozważań tę zmysloną  przez  Jaworskiego  wartość  5,2 m/s


oto rezultat

oto trajektoria
oto jak

Jaworski  wyrżnął pustym łbem w  zbocze jaru!



image

minimum  wysokosci samolot osiagnałby po min 3,5 sekundach- gdyby nie to że przedtem wrąbał by w zbocze jaru

na to  Głupek Jaworski udający (bardzo byłego) pracownika naukowego:

popełnił  notkę

https://www.salon24.pl/u/mjaworski/1333646,quwerty-zrobil-notke-i-poczul-ulge

napisał:

Tymczasem w wielokrotne przywoływanym przez niego raporcie z symulatora znajdujemy wykres

z którego bez zagłębiania się w fizyczne rozważania wynika, że

dla zniżania około 5m/s można oczekiwać przepadania około 11 m

ponieważ z 4,2m/s przepadanie wyniosło 9m.

koniec cytatu


  Ten Głupek i Manipulant  nawet nie zauważył, że ów  wykres nie jest z  próby odejścia w trybie ręcznym !  ( jak w Smoleńsku)

tylko odejścia  w trybie automatycznym ! i to przy parametrach pocz,. innych niż w  Smolensku !!

image


Rysunek 3. Wyniki eksperymentu na symulatorze samolotu Tu-154 07.07.2010 ( odejscie na drugi krąg w trybie automatycznym )


Ten Manipulant  i Głupek nawet nie zauważył

że gdyby nawet  przyjąć  dla rozważań najbardziej skrajne , najniższe  ,

inne niż wg parametrów ze Smolenska głębokosci  przepadania

 np.te podane przez Jaworskiego

który napisał:

Tymczasem w wielokrotne przywoływanym przez niego raporcie z symulatora znajdujemy wykres

z którego bez zagłębiania się w fizyczne rozważania wynika, że

dla zniżania około 5m/s można oczekiwać przepadania około 11 m

ponieważ z 4,2m/s przepadanie wyniosło 9m.

koniec cytatu


to i tak samolot by wrąbał by w  zbocze jaru !

( to dowodzi że  wykresy w  raportach MAK/Laska są  naciągane; że trajektorię  ostatnich sekund lotu najzwyczajniej w swiecie

sfałszowano !)


a  teraz  sprawdźmy jaki był zapas wysokości do wykonania manewru go -around  wg  raportu MAK:


image

w raporcie MAK  pokazano że

zapas wysokości do zatrzymania zniżania i rozpoczecia  wznoszenie

przy rozpoczeciu manewru w punkcie gdzie predkosc zniżania 5 m/s

wynosił 6m !

Sprawdzenie:

 1 1 m > 6 m

czyli  Tu-154 i tak rozwalił by się jeszcze w trakcie zniżania

image



- I jeszcze

dalsze uzasadnienie z Fizyki i elementarnej  wiedzy  pokazując  głupotę  blogera Jaworskiego  udajacego tu na Salonie  pracownika naukowego

( jesli był zatrudniony po studiach w jakimś instytucie  czy uczelni to zapewne jako zapchajdziura  z zakresem obowiazków  PPP

( przynieś, postaw, pozamiataj)


1.  Jaworski upiera się, że  przy  prędkości pocz.   zniżania  5 m/s  głębokośc przepadania byłaby 11 m..

ale

a) podany przez niego przykład dotyczy  odejścia  w trybie automatycznym przy normalnym ciagu  silników

 w Smoleńsku silniki działały w tym momencie w reżimie bliskim poziomu  "mały gaz"

- jak to podaja podręcznki  aerodynamiki samolotu w takim przypadku głebokosc przepadania  zwieksza sie  o ok 1/4

- dodajmy 2 m

11m + 2m  = 13 m

b)  przy odejsciu w trybie  recznym - jak podaja eksperci , piloci samolotu Tu-154 - głebokość przepadania może byc nawet  o 100%  wieksza niz w trrybie  automatycznym !!

 dodajmy 3 m

13m + 3 m = 16 m


image

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1301791,opinia-rosyjskiego-instruktora-tu154-faktyczne-parmetry-go-around

В свое время, будучи П/ИНСТР 154-го я облетывал М-ку после ремонта механизации и по программе надо было сделать по 4 захода с уходом с механизацией 28/36/45.....

W swoim czasie będąc instruktorem na Tu-154 oblatywałem Tu-154M po remoncie mechanizacji i wg programu sprawdzenia należało wykonać po 4 podejścia z odejściem na drugi krąg przy ustawieniu klap na 28/36/45.
   Akurat przed tym irańscy piloci w Mińsku mieli kłopoty przy lądowaniu.  Podejście wykonywali w wg kursu w automacie a po ścieżce – ręcznie. Przystrzygli świerki, ale mimo wszystko wylądowali. Potem ten samolot przeleciał na zakład 400. Dziwne , że się nie rozbili gdyż w sloty i klapy były powbijane kawałki drewna a odcinek świerka o średnicy ok 10 cm i długości ponad 1 m wyjęli z wózka podwozia przedniego.

    Zdecydowałem by sprawdzić

jak można ręcznie prowadzić samolot po ścieżce.


Przecież zwykle używamy takiego sterowania tylko na wysokości. I tak – utrzymywanie się na ścieżce szło bardzo dobrze ale

odejście na drugi krąg- delikatnie mówiąc nie najlepiej.

Przy prędkości schodzenia ok. 3,5 m- 3,7m/sek utrata wysokości wynosiła 30 do 40m.

***

ale Jaworski jest za Głupi by to ogarnąć

 i ten osobnik

miał czelność  mieszać w głowie posłom na Sejm RP

wspólnie z prof. Artymowiczem !


image



a jaki poziom reprezentują ?


image
quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka