
symulacja przeciążeń przy zderzeniu samolotu pasażerskiego z pionową ścianą by McElroy, Ph.D.
Przygotowanie profesjonalne:


versus Amator bloger smoleński
Accident Reconstruction, 
Vehicle Mechanical,
EDR “Black Box” Analysis — 
Consulting & Expert Witness 
Doświadczenie profesjonalne:
Forensic analysis
w ponad 100 przypadkach versus ZERO
wypadków komunikacyjnych



Uznanie przez profesjonalne organizacje dot. badań wypadków komunikacyjnych
worked with the versus ZERO
National Transportation Safety Board
(NTSB)

********************************************************
kłamstwo MAK na temat 100g
amator bloger smoleński
quwerty/niegracz versus amator bloger smoleński
You-know-who
prof.P.Artymowicz po godzinach
w maju lipcu 2010 zakwestionował
nazwał kłamstwo MAK na temat 100g

bloger You-know-who = prof.Artymowicz po godzinach
od maja 2010 na forum Katastrofa w Smoleńsku
b.aktywnie wspierał narracje MAK w tym wrzutkę o 100g.
tu taka wrzutka prowadzącego..

**
- W maju 2010 zakwestionowałem wrzutkę MAK na temat 100g
i napisałem, że w części ogonowej to przeciążenie
byłyby zapewne ok. 20g a nie 100g i więcej;
-potem znalazłem potwierdzenia
i w przykładach z rzeczywistych zdarzeń lotniczych
i w opracowaniach ekspertów jak to autorstwa dra McElroy'a
***
100g jak wg MAK/Laska..... 
No dobrze- wyskoczy jakiś Filip z konopi:
- a przecież tu zderza się prostopadle ze ścianą a w Smoleńsku pod skosem...
Odp.- tym bardziej przeciążenia winny być mniejsze
sa konkretne dane ze zderzenia pod skosem
JAL 123 -
zderzenie z większym i impetem niż w Smoleńsku- zbocze góry !
w raporcie mowa jest o 4 osobach , które przeżyły ( faktycznie odnaleziono 5 osób ciężko rannych , 1 zmarła wkrótce po jej odnalezieniu)- a na które działały przeciążenia rzędu " dziesiątek g".
pewna liczba pasażerów przeżyła moment zderzenia ale następnie zmarła wskutek odniesionych obrażen w ciagu nastepnych godzin ; głównie wskutek decyzji Sił Samoobrony aby na miejsce katastrofy udac się dopiero w nastepnym dniu.
https://www.salon24.pl/u/niegracz/985435,100g-sztandarowa-manipulacja-mak-zdemaskowana-w-swietle-raportu-flight123
No to zaraz wyskoczy inny Filip z konopi i walnie::
-a przecież w Smoleńsku samolot zderzył się z ziemią
w pozycji odwróconej!
-Odp: znane są wartości przeciążeń w końcu przedziału pasażerskiego w kilku katastrofach
gdy samolot zderzył sie z ziemią w pozycji odwróconej
- nie przekraczały rzędu 20g !!
tak mogło wygląda część ofiar katastrofy w Smoleńsku gdyby to była katastrofa i katastrofa typu CFIT o parametrach jak w raporcie MAK/Laska
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1027841,klamstwo-mak-przeciazenie-100g-udowodnione-katastrofologia-porownawcza

..
a w pozycji prawie odwrotnej?
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1336008,skutki-katastrofy-boeinga-737-przecza-zmyslonej-narracji-mak-laska

prakiticieski pieriewiernutom położieniji
Tu-134 Rosja
stewardessa po katastrofie
https://www.salon24.pl/u/niegracz/989288,tu-154-a-tu-134-zderzenie-w-pozycji-odwroconej-porownanie-skutkow

a pod katem 90 stopni?
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1027841,klamstwo-mak-przeciazenie-100g-udowodnione-katastrofologia-porownawcza
1.15.1 Evacuation
Two survivors escaped through the right rear emergency door. Some difficulty was encountered opening the door because of refuse blocking access to the exit.
Ewakuacja:
Dwójka uratowanych pasażerów opuściła kadłub przez tylne drzwi awaryjne.
Była pewna trudność w ich otworzeniu z powodu uszkodzenia mechanizmu blokady.
Jakie więc przeciążenia działały na tylną część kadłuba?
- Wiadomo , że konstrukcja samolotu zaczyna się odkształcać przy przeciążeniach rzędu 6g.
Okolice drzwi są na pewno wzmocnione , więc przyjmijmy że dla tego obszaru jest to rząd 10g.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka