quwerty quwerty
18
BLOG

Żenujący wkład pilota J.Więckowskiego do prac Podkomisji

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

image

image

image

image


-Tak ....to cała  zawartość tekstowa!

nie ma tu nic  rzeczowego, wnoszącego coś do tematu

 analizy rozbicia sie samolotu Tu-154M w  Smoleńskui

dalej tylko pseudo tabelka - czas UTC i kąt pochylenia  z niewielkimi komentarzami

składającymi się paru, kilku słów...

image

itd.

- Dobry pilot może mieć zero  zdolności analitycznych przydatnych

w  badaniu zdarzenia  lotniczego- to ten przypadek.


a przecież  pilot  samolotu Tu-154 , znający  język rosyjski

winien potrafić znaleźć  to co ja -kompletny laik lotniczy- znalazłem:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1442905,to-koniec-klamstw-mak-o-smolensku-to-wynika-z-twardych-danych-z-bechtira

- dla mniej zorientowanych w temacie

- Bechtir oprócz tego że   napisał że gdy samolot rozpoczyna  manewr go around przy  silnikach w reżimie mały gaz- to jego głębokość opadania jest  duża.

podał istotne uzasadnienie techniczne - odnośnie specyfiki silników  samolotu Tu-154

otóż rozkręcanie tych silników, zwiększanie ciągu nie przebiega liniowo- tylko na początku przez pierwsze 2,5 -3 sekundy jest powolne-  i przez te 2,5 -3 sekundy samolot musi i opadać lekko tylko zmniejszać prędkość  pionową...

a wg kłamliwej narracji MAK/Laska już gdzieś po 3,5 sekundy  samolot rzekomo wyrównał lot

 fizycznie, technicznie niemożliwe

wystarczy czytać, mieć trochę  orientacji w  temacie..

image

..

pilot  Janusz Więckowski miał w sprawie rozbicia się samolotu  Tu-154M w Smoleńsku

 tylko jedno, trafne spostrzeżenie

 poznałem szereg innych materiałów, one wskazują, że przy normalnym uderzeniu o ziemię z taką prędkością nie powinno dojść do tak wielkiego rozczłonkowania tego samolotu


natomiast..

- jak on mógł nie zauważyć że parametry go  around podane w Raporcie MAK

są fizycznie niemożliwe

- czyli- Raport MAK jest  Fałszem

dla ukrycia rzeczywistego  przebiegu tego zdarzenia...

_ Podkomisja zapewne uznawała go za autorytet i przyjmowała  jego opinie za pewnik...


formalnie  w  maju 2010  moja wiedza  na temat aerodynamiki Tu-154M a  wiedza  kpt. pilota

Janusza Wieckowskiego była jak 1: 100 000

- Ale to ja znalazłem przesłanki  ze  narracja MAK w sprawie jego trajektorii jest fałszem

a  wreszcie  znalazłem 100% dowód.






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka