

bezmyślnie cytuje te bzdury -
jak się ostatnio okazało: kompletny ignorant( Dureń) bardzo były fizyk teoretyk Michał Jaworski
a wspiera te bzdury udający eksperta profesor Artymowicz z University of Toronto

"Zespół Biegłych, mając pełny dostęp i niezbędny czas, dokonał koniecznych badań szczątków samolotu Tu-154M 101 na miejscu ich składowania na lotnisku Smoleńsk „Północny” i stwierdził, że zniszczenie samolotu nastąpiło w wyniku zderzeń z drzewami i końcowym zderzeniem z ziemią
serio 
srutu tutu Zespołu Biegłych 
kompromitacja
bezmyslność
brak wiedzy-
= a wystarczyło by choćby zajrzeć do..moich notek
zebrałem masę przykładów z innych zdarzeń lotniczych
w szczególnosci z katastrof lotniczych gdy samolot pasażerski zderza się ziemia w pozycji odwróconej
- ale
NIGDY - w przypadku katastrofy typu CFIT
przy prędkości poniżej 300 km/h i małym kącie zderzenia
cały samolot nie rozpadnie się w drobny MAK...
- tylna częśc kadłuba samolotu z reguły pozostaje w całej objętości
choć oczywiście z uszkodzeniami
a zdarzyło si w paru przypadkach
można było choć z trudem
otworzyć tylne drzwi wraku!

+
ci niby biegli mają słabą znajomość mechaniki, wytrzymałości materiałów, fizyki
-
nie skojarzyli że i MAK i NIAR podały sufitowe wartości przeciążeń -
mylą się o rząd wielkości w zakresie przeciążeń w tylnej części kadłuba
słabo myślą, słabo kojarzą...
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1151827,tak-by-wygladala-tylna-czesc-kadluba-tu-154-i-fotele-gdyby-w-smolensku-byl-cfit
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka