quwerty quwerty
885
BLOG

Oszacowanie wielkości bruzdy po upadku Tu-154 w Smoleńsku (której nie było...)

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Oszacuję  metodą  porównawczą:

-  bruzda  powstała  przy upadku  samolotu  An-12 

image

image

image

Długość 56m,  szerokość  max.  12m,  głębokość  max.  1,5m

Objętość  ok 125m3.


Prędkość samolotu  w momencie  zderzenia  514 km/godz, kąt  zderzenia ponad  45  stopni.


Energia  kinetyczna prawie  3  razy  większa  niż  Tu-154  w Smoleńsku ( masa  An-12 w chwili  katastrofy  ok. 60 ton).


  An-12 upadł  pod  znacznie  większym kątem niż  Tu-154  w  Smoleńku ; z kolei   gleba twardsza,  pełno  w  niej  kamieni  (  teren kamienistego  wzgórza). Większy kąt to większe  siły  skutkujące   większa  objętością  bruzdy;  dla bezpieczeństwa  przy szacowaniu  wielkości  bruzdy jaka  musiała  by powstać przy upadku samolotu  Tu-154  przy parametrach  jak  wg oficjalnego opisu – podzielmy  objętość  bruzdy  po  upadku AN-12 -  125m3  -  nie przez  3  a przez  5 ; nadal  jest to  sporo -ok.   25 m3.


Taka  bruzda  mogłaby  mieć największą głębokość  ok. 1m   średnią szerokość  ok. 3 m a długość ponad  20m.

http://debri-dv.com/filedata/files/824.pdf

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Inny przykład:

image

1.12
   WRECKAGE AND IMPACT INFORMATION

.  The  Aircraft  was  found  completely  destroyed,  burnt,  and 
scattered  within  that  area.  There  were  two  main  ground  impact  marks  each  measuring  about  10  m 
long,  3  m  wide,  and  1.5  m  deep

Dwa  kratery  ok  10 m długie,  3m szerokość  , 1,5 m  głębokośc.


Krater  po upadku  Tu-154

image

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bruzda - mały  samolocik:



A ground impact scar with a furrow approximately 6 feet wide and three to four feet deep was found on a knob about 75 to 100 yards southeast of the wreckage.

http://planecrashmap.com/plane/ak/N8385G/


Piper
Masa  startowa  ok 1500kg !!!!
Bruzda  szerokość 1,8 m   głebokość 0,9  do   1,2m



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka