quwerty quwerty
685
BLOG

Katastrofa Airbusa A400M - dowód, że MAK konfabulował owe 100g w Smoleńsku.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8


Maszyna spadła na pole

Po zwrocie samolot zaczął gwałtownie opadać, pozostając ciągle w przechyle. W ciągu kilkudziesięciu sekund spadł na pole w pobliżu lotniska. Siła uderzenia była na tyle duża, że natychmiast doszło do rozerwania kadłuba i zbiorników paliwa. Wybuchł gwałtowny pożar. Dodatkowo sunący po polu wrak zawadził ogonem o linie wysokiego napięcia, przewracając jeden słup i wywołując spięcie.

Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114881,23902890,zdjecia-ukazujace-tragiczna-katastrofe-zostaly-odtajnione.html

Dwie osoby ocalały

Z sześcioosobowej załogi cztery osoby zginęły na miejscu. Dwie zdołały wydostać się z wraku i przy pomocy kilku świadków zdołały uciec, choć odniosły ciężkie obrażenia.

Skoro  2 osoby  z kabiny  ocalały to przeciążenia nie  mogły  być wyższe  niż  rzędu  50g( chwilowe).

W przypadku "katastrofy"  Tu-154  , w pozycji odwróconej  szanse  przeżycia załogi  były  praktycznie  zerowe. Jednak w tylnej  części kadłuba  przeciążenia  musiałyby być znacznie mniejsze  rzędu  20 g.

Prędkość  Airbusa  była  rzędu  270-280 km/godz. prędkość opadania  zapewne  podobna  jak Tu-154  lub większa, przy  niekontrolowanym  zniżaniu.

image


Oficjalne dane  o prędkości  zderzenia  z podłożem i prędkości  opadania:

   https://theaviationist.com/2015/05/09/airbus-a400m-airlifter-crashes-shortly-after-take-off-from-sevilla-in-spain/

The A400M, using callsign CASA423 was tracked by Flightradar24 via ADS-B: according to the charts posted after the incident, it reached a maximum speed of 173 kts at an altitude of 1,725 feet, then it started descending.

The last log, shows the plane has hit the ground at 167 knots with a vertical speed of about -3,000 feet per minute.

Samolot  zderzył się  z  podłożem z prędkością  ok. 300km/godz  i prędkością opadania 15,5m/sek.


image



Patrz  także:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/836488,100g-konfabulacja-mak


.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka